Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Kanu
#1401303
Hallo mede barfers,

Misschien is deze vraag al heel vaak gesteld, maar ik kan er niets over terug vinden dus vandaar dat ik hem stel.  ;D
Welke soorten fruit mogen de honden?

Groetjes Claudia
Door Truus
#1401315
Ik geef alle soorten fruit als tussendoortje. Let wel op de fruitsuikers en druiven en rozijnen in mindere maten. Overigens moet overal de pitjes uit zijn.
Door Nadia
#1401636
Ergens snap ik iets niet.. Wellicht kan iemand me het uitleggen..
We proberen al het voer zo dicht mogelijk de echte natuur te benaderen.. Waarom halen we dan de pitjes uit het fruit (ik denk dan aan een appel)..
Ik zie een wolf in de natuur ook de pitjes niet eruit peuteren...
Door 202Spots
#1401680
Kanu schreef: Welke soorten fruit mogen de honden?
even "fruitmix" of "Fruit" in zoekfunctie tikken ;)
Ergens snap ik iets niet.. Wellicht kan iemand me het uitleggen..
We proberen al het voer zo dicht mogelijk de echte natuur te benaderen.. Waarom halen we dan de pitjes uit het fruit (ik denk dan aan een appel)..
Ik zie een wolf in de natuur ook de pitjes niet eruit peuteren...
even"Appelpitten" in zoekfunctie tikken ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1402648
Nadia schreef: Ergens snap ik iets niet.. Wellicht kan iemand me het uitleggen..
We proberen al het voer zo dicht mogelijk de echte natuur te benaderen.. Waarom halen we dan de pitjes uit het fruit (ik denk dan aan een appel)..
Ik zie een wolf in de natuur ook de pitjes niet eruit peuteren...
Ik ook niet en als ze hier de appels en pruimen zelf uit de boom plukken halen ze ook de pitjes er niet uit.  Pitjes worden pas vervelend als ze gemalen worden, pitjes in z'n geheel fleuren de drollen leuk op. Oftewel ze komen er van achter net zo uit als ze er van voren ingaan.

Omdat er her en der ngo wel eens honden acuut omvallen van druiven zou ik druiven en rozijnen voor de zekerheid achterwege laten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door