Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door berenboot
#1387137
wie weet de exacte samenstelling van alle smuldierpakjes (zowel enkelvoudig  als compleet)?

Misschien staat het wel ergens maar de zoekfunctie doet het bij mij nu niet,krijg een database-foutmelding?!?  :confused1:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1387156
[quote="nienkev"]
wie weet de exacte samenstelling van alle smuldierpakjes (zowel enkelvoudig  als compleet)?

Misschien staat het wel ergens maar de zoekfunctie doet het bij mij nu niet,krijg een database-foutmelding?!?  :confused1:
[/quote]


De fabrikant.
Door bloemetje
#1387167
Het duurt heel lang voordat je van hun een mail terug krijgt. Ik heb ze ook ooit eens iets gevraagd maar dat duurde wel 2-3 weken. Maar of je antwoord krijgt is maar de vraag! De meeste fabrikanten vertellen niet graag precies wat ze in hun produkt stoppen. Andere mensen zouden dat kunnen kopieeren en dat willen ze niet..
Door wijkje
#1388685
Smuldier lijkt grote fabrikant maar dat valt wel mee. Er is volgens mij maar 1 persoon die telefoontjes e.d. regelt..Tja..en als die er niet is, kan ik me voorstellen dat je geen reactie krijgt..
Ik heb altijd wel reacties gehad op mijn mails..Dus ik zou gewoon even afwachten..
Door Love Bird
#1403309
Ik wil ook graag afwisselen met verschillende smaken compleet voer. Op dit moment voer ik AHV vlees-pens compleet en Smuldier pens-comleet. De honden lusten en graag en zien er goed uit. Al vaker Barf geprobeerd, maar dat geeft steeds overgeven van de kleine hond en mijn herder eet het gewoon niet!!! Dus dan maar weer KVV. Nu lees ik dat Smuldier nieuwe smaken heeft, maar op de website van de fabrikant lees ik daar niets over?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door