Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1384190
Ik lees hier wel eens over die droogovens. Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord maar het heeft mijn interesse gewekt. Kan iemand mij er meer over vertellen? Hoeveel kan je erin kwijt, wat kosten ze, hoe lang duurt het drogen ect.

Alvast bedankt!
Door Xada
#1384361
Zelf weet ik het niet meer precies, maar een tijd geleden heb ik een hele hoop informatie gelezen als je googlet op droogmachines. De prijs viel mij tegen, omdat ik hetzelfde kan doen in mijn oven of zomers gewoon in de zon leg.
Gebruikersavatar
Door pike
#1384465
Ik vond het de prijs meer dan waard. Ik gebruik hem heel veel, hij staat in de garage dus ik kan er in doen wat ik wil. Dus ook pens bijvoorbeeld, dat zou ik nooit in de oven doen want dan ruikt je hele huis naar de pens.
Ook kan je meer tegelijk drogen. 's avonds leg ik alles op de roosters en de volgende ochtend is het klaar.
Als je googlet doe dat dan op "voedseldroger". Droogmachines levert alleen wasdrogers op  ::)
Door Henny V.
#1384494
Hier op het forum even op drogen of droogmachine zoeken.
Levert ook heel veel info op.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1384500
En lees je ook dat de meeste eigenaars van een droogmachine er heeeeeeeeeel gelukkig mee zijn  :) ;)
Door Nynke
#1384631
MarijeEnBoomer schreef: En lees je ook dat de meeste eigenaars van een droogmachine er heeeeeeeeeel gelukkig mee zijn  :) ;)
ik ook ik ook ik ook  :D :D :D :D
Door Alba
#1384763
*meld zich aan bij de droger-fanclub*
Ik heb er 1 van Tieneke van hier (www.droogmachine.eu als ik het goed zeg) en ik ben méér dan happy ermee. We drogen ons hier suf ;). Afgelopen week een volledige paardenlong in 4 ladingen gedroogd, hebben we weer even voorraad (ik gebruik de long vrij veel voor de training, als 'standaard'beloning). Een paar weken ervoor hebben we zalmhuiden gedroogd (buiten, en ik weet dat ik ze nooit meer voor mijn ontbijt eraf haal... ik zag letterlijk groen), zalmbuiken doen het hier ook heel goed voor de training. Kippenmaagjes en -hartjes, gehaktballetjes, ik probeer alles uit :).
Door spickenstef
#1384971
het is iets heel simpel en oo zo gemakkelijk snoepjes maken voor je hond die ze bovendien allemaal heerlijk vinden ; Spickel eet hier geen ruawe eend konijn en zalm en raad eens gedroogd gaat het erin als koek
Door Nynke
#1385084
jammer dat je zover weg woont Nicole, anders had je die van mij wel mogen uitproberen  :) :)
Door Benjy en Misty
#1385103
Ik ben me aan het verdiepen in de droogmachines. Ik wil er toch echt een gaan aanschaffen! Lijkt me super!!!
Iedereen bedankt voor de reacties!!!
Door Decibels
#1385122
Eddy en Benjy schreef: Ik ben me aan het verdiepen in de droogmachines. Ik wil er toch echt een gaan aanschaffen! Lijkt me super!!!
Iedereen bedankt voor de reacties!!!
kijk eens op ebay.de

daar vind je droogmachines van onder de 30 euries... ;)
Door Nadia
#1494735
Heb je er al een Nicole?? andes kun je de mijne wel eens lenen!
Door nanna
#1494747
is echt geweldig Nicole geef wel wat mee om te proberen
nu gaan de levertjes er wel in ;)
Door Nadia
#1494754
Kijk aan kijk aan.. Ik heb net ook levertjes gedroogd voor tijdens de training.. Kain eet alles hihi.. Gedroogd of ongedroogd.. Maar ik zelf vind gedroogd spul wat handiger in mn jaszak :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door