Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#1382989
Als mijn honden kip gebarft hebben dan laten ze vreselijke winden. Het vervelende is dat kip het favoriete eten is van Zoë. Hebben meer honden hier last van? Als ze kvv kip gegeten hebben merk ik daar veel minder van.

groetjes van Hanna
Door Anne in Zweden
#1383013
Eh, nee, die van mij niet. Het is eerder zo dat de kip soms stinkt omdat ie effe wat te lang in de koelkast is blijven liggen...

En wat de winden van mijn honden betreft: toen ze nog op brok stonden, kon ik opnieuw behangen als ze er weer eens een lieten gaan, maar sinds ze barfen laten ze én minder winden, én de winden stinken veel minder.

Weet je zeker dat het winden echt door de kip komt? Of zou de term "plofkip" daar vandaan komen...  :D

Ik hoop dat er mensen zijn die je een waardevoller antwoord kunnen geven!  ;D
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op do 08 okt 2009, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Benjy en Misty
#1383225
Toen Eddy pas begon met KVV en BARF kon hij er ook wat van. Het heeft echt weken, maanden geduurd maar de laatste tijd valt het echt reuze mee. Misschien moeten ze nog even wennen aan kip?
Door Alba
#1383441
MarijeEnBoomer schreef: klinkt niet bekend.. geit daarentegen  :Flush:
Ik sluit me hierbij aan, toen we Alba Haaksbarf geit gaven voor de eerste keer wist ik niet wat me overkwam. Wat een lucht zeg... Van kip heeft ze nog nooit winden gelaten.
Door Anne in Zweden
#1383474
rheawithpixels schreef: Hier nergens last van met geit, lam of eend.
Alleen als de kleinste een stuk van de plint heeft kaalgeschraapt  :D ;D
Die plint voer je toch wel ongekookt, hè?! :D
Door sandrra
#1383503
Hier idd ook  wel eens stink scheten van kip. :yucky:  En idd alleen als ze van die plofkip hebben gegeten ( Aldi/Lidl)
En soms als ze lamsribben hebben gehad.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door