Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#137411
hallo,

Jonas is niet helemaal zichzelf, als hij gewoon ligt is er niks aan de hand, maar staat hij op en wil hij gaan lopen dan hapt hij naar zijn linkerachterpoot, zijn dij, en begint daarin te bijten met zijn voortanden (zoals ze doen bij jeuk). Iets roept deze reactie op wanneer hij op zijn poot gaat staan, iemand een idee wat die kan zijn????

Cathelijn
Door Cathelijn
#137503
nou, het lijkt al weer minder. Raar hoor... Heb geen idee wat het was. Er was niks aan te zien of voelen. Gelukkig hebben we net een blokje om kunnen lopen.
Door Truus
#137507
Tsja ..het blijft een Basset he ;D. Wel raar, is het nu over? Zou het niet de anaalklier zijn bedenk ik me opeens.
Door Cathelijn
#137511
mmm, ja Truus, dat dacht de buurvrouw ook. Het lijkt me bijna van niet omdat hij niet zijn anus gaat likken ofzo. Ik hou hem maar goed in de gaten.
En ja, het blijft een Basset!
Door Truus
#137513
Bij de verstopte anaalklier, hebben ze jeuk over hun hele lijf en krabben veel maar misschien is het niet zo hoor ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door