Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door maikel
#1369180
Hallo hondenvrienden,

Ik ben Maikel en heb 2 honden. Boomer is een kruising Labrador/Husky en is 3 jaar. Sjors is een kruising Labrador/Grote Munsterlander en is 2 jaar.
Helemaal nieuw zijn wij niet op dit forum. Mijn vrouw die pas is overleden zat volgensmij ook op dit forum. Ik geef mijn honden dan ook al vis, kip, smuldier en parelhoen, andere dingen zoals strot, konijn, haas etc zijn ook niet onbekend bij mijn honden. Voorheen deed mijn vrouw dat allemaal en wist ik er weinig van. Nu wil ik me er meer in verdiepen en ben ook al aan het rondbellen geweest voor adressen hier in de buurt. Bij de poulier kan ik morgen karkassen van haantjes ophalen maar weet niet of dat wel goed is voor de honden? Ook kan ik bij hem kippennekken krijgen, die kosten €15 voor 10 kg. Op de markt haal ik altijd zalmkoppen voor €0,65 en heb er laatst ook graad bij gekregen. Ik twijfel nog of de graad wel goed is voor de honden. Mijn vrouw bestelde ook altijd bij Herby maar andere adressen die goedkoper of beter zijn zijn ook welkom. Ik kom uit Oldenzaal. Misschien dat er ook mensen bij mij uit de buurt komen? Is misschien wel handig?

Groeten Maikel
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1369195
Welkom hier Maikel!

Wat onzettend naar dat je vrouw overleden is, m'n condoleances.

Wel super dat je dat Barfen voort wil zetten.
Vindt dat wel heel dapper!

Ik zou hier beginnen met lezen: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,17448.0.html
De basisinfo staat daar, ook kun je veel vinden met de zoekfunctie hier.
Meer vragen kan natuurlijk altijd in een topic  ;)

Over je vragen.
Die haantjeskarkassen kun je prima geven.
Ook kippennekken, al zullen die hap-slik-weg zijn voor je honden waarschijnlijk.
Die graat van zalm kun je er gewoon bijgeven.
Kijk eens hier voor adressen in je buurt: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,23944.0.html
Herby is behoorlijk goedkoop. maar er zijn nog wel meer van die goedkope adressen.
weet zeker dat er hier ook mensen zijn bij jou in de buurt zijn die ook barfen, dus zou ook nog eventueel samen kunnen bestellen.
kijk hiervoor in verzamelrubriek.
Door Too
#1369206
Hallo Maikel, welkom op barfplaats!

Wat verdrietig dat je je vrouw hebt verloren.

Voor alle voer gerelateerde vragen heeft May Linn je al alle antwoorden gegeven
Volgens mij zijn er wel meer mensen in de [wijde] omgeving van Oldenzaal die Barf voeren en zo hun adresjes hebben of samen bestellen.
Door *loes*
#1369299
Hi Maikel

Gecondoleerd met het overlijden van je vrouw.
Geweldig dat je het barfen wilt voortzetten.
Alle antwoorden staan er al succes  ;)
Door sandrra
#1369490
Welkom op bp.
Gecondoleerd met t overlijden van je vrouw.

Wat goed van je dat je t barfen toch door wilt zetten. May Linn heeft je al goed op weg geholpen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door