Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Djeena
#1356571
Djeena eet nu onregelmatig, het wordt allemaal wat moeilijker. Ik geef de pil altijd 's ochtends. Soms eet zij dan wel, soms niet. Soms weer alleen in de avond en 's ochtends niet. Kan ik het pilletje op haar nuchtere maag geven?
Laatst gewijzigd door Djeena op za 05 sep 2009, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door hamada
#1356670
Ik geef de fortekor ook op de nuchtere maag, altijd in wat kvv gewikkeld of evt. in een likje kattenvoer. Remi was altijd een miepert met pillen, dus zonder kattenvoer was dat altijd gedoe.
Door Nynke
#1357076
ik geef de Fortekor en de Vetmedin samen door het eten :) als Gunnar 's ochtends niet eten wil krijgt hij hem 's avonds door zijn eten. Hij slikt al 11 jaar Fortekor en doet het nog steeds  ::) ::) ;)
Door charmed
#1357148
Vetmedin moet 1 tot 1 1/2 uur van het eten verwijderd zijn, want vetmedin en vet gaan niet samen, dan is de werking er grotendeels af. Lees de verpakking maar. Het maakt niet uit of je het 1 tot 1 1/2 uur voor of na het eten geeft, maar er moet zeker een uur tussen zitten.
Nynke F schreef: ik geef de Fortekor en de Vetmedin samen door het eten :) als Gunnar 's ochtends niet eten wil krijgt hij hem 's avonds door zijn eten. Hij slikt al 11 jaar Fortekor en doet het nog steeds  ::) ::) ;)
Door Nynke
#1357244
charmed schreef: Vetmedin moet 1 tot 1 1/2 uur van het eten verwijderd zijn, want vetmedin en vet gaan niet samen, dan is de werking er grotendeels af. Lees de verpakking maar. Het maakt niet uit of je het 1 tot 1 1/2 uur voor of na het eten geeft, maar er moet zeker een uur tussen zitten.
dat heb ik inderdaad weleens gelezen, maar mijn DA zegt dat dat niet veel uitmaakt en Gunnar is het levende bewijs dat het best kan  :) :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door