Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1356845
Ons racemonster loopt mank met z'n rechtervoorpoot. Ik zag vanmiddag al iets toen ik terugkwam van het park maar binnen was niet veel meer te zien.
Ga ik net met de jongens weer naar buiten en hij loopt in ene behoorlijk mank.
Ik weet niet wat er gebeurt is, misschien in het park zich verstapt met rennen of onder de voet gelopen door F&B.

Ik ben maar begonnen met Traumeel, maar ik weet niet hoeveel hij hier van mag hebben. Kan ik verder nog iets doen?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1356873
Een blessure is zo opgelopen :-\. Wat Ellen al zegt kinderdosering Traumeel en rustig houden. Dus vooral nergens vanaf laten springen. Verder zou ik ook nog weten
wat verder te doen op dit moment. Sterkte met de kleine vent.
Door tt-tjes
#1356890
Hij heeft er straks 2 gehad, ik ga hem nu 3x per dag 1 tablet geven, verder is hij nu dus verbannen naar de puppyren waar hij niet blij mee is. :-\
Door Robian
#1356956
Bij acute gevallen mag je ook vaker Traumeel geven.
Toen Robbie een keer gegrepen was heb ik hem elke 2 uur een tablet gegeven.
Door tt-tjes
#1360909
Ik ben donderdag toch met Chendo naar Maarten Kappen geweest, het mank lopen wilde niet echt over gaan.
Hij heeft dus een flinke kneuzing aan zijn linker elleboog/schouderblad. Hij krijgt nu een hele lage dosering rymadyl en het gaat al weer wat beter. Rustig houden is bij hem geen doen. Hij wordt er alleen maar vervelender van.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door