Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1353631
Heeft iemand wel eens geitenpens van Bob Bakker gehad was voor mij de eerste keer maar ook de laatste.
Ik had bijna 4 kilo maar hij zat vol met poep Ik heb nog nooit zo'n smeerboel gehad.
Ik had ook 4 kilo runderstrot waren er 5 2 daarvan zaten ook met poep ik moest ze helemaal goed doorspoelen.
Ik hoef het niet meer.
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1353665
Ik heb deze week geit en lams pens gehaald en ook runderstrotten. Welke nou de geit of lams was wist ik niet meer (had hij wel gezegd). Maar wat ik hier heb aan pens en strot zit echt geen .... in of aan. De strotten heb ik meteen bij thuiskomst geknipt en zag er goed uit. De pens die ik nog hier heb 5 van de 10 stuks (rest doorverkocht) zagen er niet vies uit. Ik vond wel een beetje gras terug tijdens het verpakken van de pens maar dat was erg minimaal
Door tieneke
#1353690
deja schreef: Heeft iemand wel eens geitenpens van Bob Bakker gehad was voor mij de eerste keer maar ook de laatste.
Ik had bijna 4 kilo maar hij zat vol met poep Ik heb nog nooit zo'n smeerboel gehad.
Ik had ook 4 kilo runderstrot waren er 5 2 daarvan zaten ook met poep ik moest ze helemaal goed doorspoelen.

Ik hoef het niet meer.
O...o...oo...wat een waar Barf-Walhalla!!!  8)
Dit zijn echt de aller-allerbeste adresjes...je krijgt alles zomaar ''vuil'' mee en al voor een leuke prijs zonder er extra voor te hoeven betalen,dit is zo vreselijk gezond voor de darmflora van het hondje!!
Hou aub Bobbie in ere en zoen hem de volgende keer op zijn voorhoofd....mits hij beloofd om voortaan WEER deze heerlijke vuile smeerboel voor dezelfde prijs te verkopen  :biggrin2:

ohwwww....wat een heerlijk adres zeg!  :P
Bezorgt hij ook in Tsjechie?  :P

Hier moeten we volgende week weer 2 aparte bestellingen bij 2 aparte slachthuizen afhalen,runderpens uit Svratka die ook ongespoeld is en gewoon nog warm is....vers geslacht met de verse grassprietjes nog erin.

De runderstrotten uit Litomysel zijn ook altijd met inhoed/poep/gras erin....echt ik ben steeds weer blij als een kind met mijn superverse vleeswaren.
Door ibbi
#1353701
tieneke schreef: O...o...oo...wat een waar Barf-Walhalla!!!  8)
Dit zijn echt de aller-allerbeste adresjes...je krijgt alles zomaar ''vuil'' mee en al voor een leuke prijs zonder er extra voor te hoeven betalen,dit is zo vreselijk gezond voor de darmflora van het hondje!!
Hou aub Bobbie in ere en zoen hem de volgende keer op zijn voorhoofd....mits hij beloofd om voortaan WEER deze heerlijke vuile smeerboel voor dezelfde prijs te verkopen  :biggrin2:

ohwwww....wat een heerlijk adres zeg!  :P
Bezorgt hij ook in Tsjechie?  :P

Hier moeten we volgende week weer 2 aparte bestellingen bij 2 aparte slachthuizen afhalen,runderpens uit Svratka die ook ongespoeld is en gewoon nog warm is....vers geslacht met de verse grassprietjes nog erin.

De runderstrotten uit Litomysel zijn ook altijd met inhoed/poep/gras erin....echt ik ben steeds weer blij als een kind met mijn superverse vleeswaren.
:o

nou sorry maar als onze levering ( 't is hier gelijk in de vriezer gegooit en ik heb 't niet gezien ) ook zo vol viezigheid zit dan denk ik dat mr. ibbi het zonder pardon in de kliko gooit. 
en volgende keer bestellen we weer gewoon penslappen van herby  :)
barfen is leuk maar heeft z'n grenzen - het moet ook niet te veel werk zijn , dat kan gewoon niet in dit huishouden.
en zo'n vieze stinkboel in de keuken ... moet er niet aan denken  :-X

het was de eerste keer dat ik spullen had van B. Bakker en ben er niet tevreden over.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1353719
@ ibbi, waarom was jij niet tevreden over de spullen van bob bakker?

;D moet er ook wel beetje om lachen, verwacht je mooie schone pens, krijg ze vol inhoudt.
Kan me wel beetje voorstellen dat je dat zo niet verwacht had en sommige het minder lekker vinden.
Mij had het niet uitgemaakt, honden zouden er blij mee zijn.
Door Malamoods
#1353723
Ik heb eigenlijk nooit problemen met de spullen van hem. Alleen 't geitenvlees was de laatste keer wel heel erg vet, dat gooi ik dus weg (tenzij iemand 't wil hebben - roept u maar)...
Door sandrra
#1353779
Nou hier laatst ook een schapenpens met poep, maar dan niet van Bakker maar van Herby. Ik kon t nog net herkennen voordat de meisjes zich er op stortten. :D.
En pens komt bij mij niet door de keuken maar gaat meteen naar buiten.
Door Drijver
#1353796
Prachtig toch, die vieze meuk? Beter kan het niet. Hoe "smeriger", hoe beter.
Hier komen er alleen maar zulke pensen in, de gespoelde vind ik wat te steriel aandoen voor mijn honden.
En lekker dat ze het vinden!
Door Lizzy
#1353806
Angelique schreef: Een pens vol met bagger schud ik ook leeg hoor. Ik ga dus echt die graszooi niet allemaal geven  :-X
Nou, ik zou dat dus ook doen hoor. De kans dat die geiten iets nuttigs hebben gegeten, een dag voor de slacht, is uiterst klein. Meestal krijgen ze kuilgras. Nou, daar hebben mijn honden nogal lekker wat aan... Als ik een kilo pens koop, wil ik graag een kilo vlees. En dan natuurlijk graag met wat natuurlijk "afval" aan de penswanden maar ik vertik het om voor maaginhoud te betalen.
Door deja
#1353867
Die bagger zoals jullie dat zeggen zat ook volop in de runderstrot ik dacht echt dat het poep was heb staan kokhalsen toen ik het stond schoon te spoelen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door