Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Linda & Kay
#1352356
Kay is al een week bijna konstant aan de prutpoep. Ik kan niet met zekerheid zeggen waar het doorkomt. Ik heb voor het eerst parelhoenkarkas aan m'n menu toegevoegd, dit geef ik nu ook een week. Zou het daar aan kunnen liggen? Het lijkt me niet, maar vond het toch wel opvallend.
Is er iets wat ik hem kan geven hiertegen?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1352403
als je een week parelhoen geef en kay is een week aan de diarree en het is voor het eerst dat je die parelhoen geef, zou ik denken dat het wel daar door komt..
okugest helpt misschien wat..en geen parelhoen meer geven.
Door Linda & Kay
#1352408
Ow, het staat er niet helemaal duidelijk, maar hij heeft niet iedere dag parelhoen op hoor. Maar wel iedere dag aan de prut.
Ik heb er met een stokje in zitten purren en er zit ook iets van slijm in. Een beetje geel/bruinachtige slijm, wat zou dat kunnen zijn?
Door Frenk
#1352613
*Kay* schreef: Ow, het staat er niet helemaal duidelijk, maar hij heeft niet iedere dag parelhoen op hoor. Maar wel iedere dag aan de prut.
Ik heb er met een stokje in zitten purren en er zit ook iets van slijm in. Een beetje geel/bruinachtige slijm, wat zou dat kunnen zijn?
Voor zover ik weet komt slijm door darmen die van slag zijn. Ik geef bij diarree trouwens psyllium husk. Erg tevreden over  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door