Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door DJ_Doerak_Tucker
#1347419
Hallo Allemaal,

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Ellen ik ben 25 en woon samen in zuid-oost Drenthe. Wij hebben 2 honden, DJ is een golden retriever reu van bijna 8. DJ zwierf rond op 6 jarige leeftijd en kwam een bezoekje aan me brengen toen ik aan het werk was. We hebben zijn baas kunnen vinden en die wilden niets meer met hem te maken hebben :'(. Daarop hebben wij besloten hem te houden. Vroeger bij mijn ouders ook altijd een golden gehad dus ik was meteen verliefd! Doerak is een kruising Labrador/Boerenfox reu van 1,5jr en als pup bij ons gekomen, hij bracht leven in de brouwerij! DJ bloeide helemaal op en ze zijn echt maatjes!

Ik ben me wat meer aan het verdiepen in KVV en homeopathie, voor dit laatste volg ik nu de cursus Homeopathie voor Dieren van het Civas om wat basis kennis te verkrijgen. Ik hoop hier ook veel info te kunnen vinden en antwoorden op mijn vragen :).

Nu mijn vraag: in welke KVV voeders wordt geen graan verwerkt? DJ heeft namelijk een tarwe allergie, blijkt na onderzoek bij een holistisch diergeneeskundige.


Groetjes Ellen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1347421
Hallo ellen,

Welkom op Barfplaats!

In de meeste KVV's zit geen tarwe maar rijst verwerkt, dus als het echt om tarwe gaat is je keus best nog wel ruim. Vind je een merke n wil je 200% zeker weten dat er geen tarwe is verwerkt zit dan kan alleen de fabrikant je daar die zekerheid over geven.
Helemaal rijstvrij zijn b.v. de produkten van Haaks Barf en de Carnibest diabetes, maar andere merken willen ook nog wel eens een graan/rijstvrije versie hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door