Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door hannabelgje
#1343934
Ik had afgelopen week een rol blackdog gehaald om uit te proberen. Ik ben er niet echt fan van. Ik vind de geur enorm storend. Het ruikt echt naar bosbessen, maar dan op een penetrante manier. Frank vindt het wel lekker, Zoë is er niet dol op. De ontlasting die ze ervan hadden was enorm veel en dan tegen het zwarte aan vanwege de bosbessen denk ik.
Ze krijgen normaal smuldier en duck en daar hebben ze nog niet de helft van de ontlasting van dan van de blackdog. Voor mij was het niet voor herhaling vatbaar.

groetjes van Hanna
Door petra-amsterdam
#1344383
,n Kvv die naar bosbessen ruikt.... :D
Ik heb die site eens bekeken....beeeeetje pretentieus vond ik ::) En ik raak ook altijd ,n beetje geirriteerd als ik ,n hoop blabla lees maar niets over wat er dan b.v. precies als  anti-jeukmiddel etc inzit.... EN...geen prijslijst dus dan haak ik zowiezo af.
Ik vind kvv toch al behoorlijk giswerk dus als er daarnaast ook nog zo weinig concreets vermeld wordt... :-\

Hier is black-dog ook al eens voorbijgekomen, al gelezen?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... #msg933106
Door hannabelgje
#1344463
ja dat had ik gelezen ja. Bij de DW waren ze er heel enthousiast over. Het is volgens mij de duurste kvv die er is. Ruim 5 euro per kg.
Ik heb liever een flinke pensgeur dan die zoetige bosbessen. Alles was ook paars. Als je het op je kleding krijgt dan gaat het er nooit meer uit. Zoë is erg blij dat het op is, ze heeft vandaag fantastisch goed gegeten, wat sinds haar heftige wisselen niet meer zo vanzelfsprekend is. Dus als ze een keer niet wil eten dan kan ik dreigen met blackdog.

groetjes van Hanna
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1344496
[quote="hannabelgje"]
Ik had afgelopen week een rol blackdog gehaald om uit te proberen. Ik ben er niet echt fan van. Ik vind de geur enorm storend. Het ruikt echt naar bosbessen, maar dan op een penetrante manier. Frank vindt het wel lekker, Zoë is er niet dol op. De ontlasting die ze ervan hadden was enorm veel en dan tegen het zwarte aan vanwege de bosbessen denk ik.
Ze krijgen normaal smuldier en duck en daar hebben ze nog niet de helft van de ontlasting van dan van de blackdog. Voor mij was het niet voor herhaling vatbaar.

groetjes van Hanna
[/quote]

Ik dacht dat we alles al gehad hadden ;D ;D ;D
Door Henny V.
#1344501
Ik heb toevallig van de week een rol black dog geprobeerd.
Tommy van mij is er niet gek op.
;D Ik geloof dat ie blij was dat die rol op was  ;D
Ze stonden vandaag bij ons op de jaarmarkt.
Er schijnen alleen natuurlijke middelen in te zitten, kruiden etc.
Het klonk leuk, maar als ze er niet gek op zijn ben ik gauw klaar.
Door M.P
#1345104
ik ben er ook mee moeten stoppen , als ik een kippenvleugel bij gaf dan kwamen er veel onverteerde botjes mee uit. bij een ander merk heb ik dat niet.
dus ................

groetjes
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door