Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1337350
Onze teckel, 15jr inmiddels, nierfalen, nu al vanaf mei aan de bandit nierdieet, had ik eergister een keertje kippennekken, lever en spiervlees gegeven. Dit omdat ze de kkv zo matig eet. Ik geef tussendoor nog wel eens een kippennek, en dat ging altijd goed met haar, vond ze lekker. Net als de gedroogde stukjes spiervlees, geen probleem. Dus ik dacht ik zal zelf weer eens wat samenstellen voor haar, en ze at het zelf op! Dat was al bijzonder, want ik moet haar al een tijdje uit de hand voeren, nee ze at het voor t eerst weer gewoon uit een bakje, niet eens een bord, op! Dus ik al blij.
Gister was ze dus doodziek, ik dacht echt dat het gebeurd was. Net kreeg ik er voor t eerst weer wat bandit met darmclear erin. Hopelijk helpt het. Ook al okugest erin gedaan. Ze heeft zwarte ontlasting, dun. Geen geborrel in de buik. Ik snap er echt niets van. Ik heb nog kipbouillon gemaakt, maar dat hoeft ze niet, nog wat in d'r bekkie gedaan met een spuitje....ik weet t niet meer. Is het mss zo dat de darmen ook onder nierfalen te lijden hebben, moet toch wel, vroeger at ze alles, de laatste jaren heeft ze dit wel vaker met dit verschil dat ze er steeds slechter aan toe is, mager en zo. Gr. Ingrid
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door