Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1336127
Wij willen onze katten z.s.m. overzetten op CB.
Ze kunnen alleen wel lastig doen met eten.
Alle brokken aten ze op een gegeven moment ook niet meer ??? Of het nou reteduur (en goed!? :P) was of gewoon van de buurtsuper, maakte geen verschil.

Ondertussen heb ik een kat van 5 jaar waar de DA bijna al haar kiezen en tanden uit heeft gehaald :(
Vond ik eergister een tandje van een andere kat en begint poessie nummer 3 af te vallen omdat ze te weinig eet.

Anyhoe....ik dwaal af. Ik wil ze weer zien als gezonde en goed etende beessies en wil ze dus CB gaan voeren.
Voordat ik naar Almere ben gesjeesd om daar 1 rolletje CB te halen, om te proberen, vraag ik liever eerst hier even of er toevallig in Lelystad iemand is waar ik een probeerrolletje van kan overnemen :)

Ik hoor het wel. En anders, crossen we gewoon naar Almere hoor!

Verneem zojuist dat manlief binnenkort even naar Almere wil (mediamarkt ;)) Komt dus goed uit!
Laatst gewijzigd door VeraNova op vr 14 aug 2009, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
#1338905
Bedankt voor de tips allen!
Ben nu echter even begonnen met smuldier, na een rekensommetje kwam ik er toch achter dat smuldier nu even verstandiger is voor de beurs.
Wil namelijk snel die grote vriezer bij elkaar sparen zodat ik met de honden kan barfen en voor de katten zelf kvv kan malen  :biggrin2: Verheug me er nu al op!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door