Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Liezeke
#1327394
Zoals jullie hebben gezien ben ik nog maar heel kort bezig met KVV en als straks mijn pupje komt wil ik toch direct overstappen op KVV maar kan ik zo'n kleintje ook al kippenekjes geven als tussendoortje, ze is dan nog maar 8 weekjes dus eigelijk nog een baby...of moet ik wachten tot ze nog iets groter is, ik vind het wel eng allemaal, :P  Beau onze boxer had ik ook nog nooit kippenekjes gegeven, ik was het wel van plan maar ja het mocht niet meer zo zijn..
Door Peter79
#1327970
[quote="Angelique"]
Een pup kan vanaf een week of 5 á 6 al prima met een kippenekje overweg.
[/quote]

Inderdaad, en desnoods sla je 'm de eerste keren eerst ff plat.
Door ibbi
#1327972
onze pup kreeg met 8 a 9 weken aan vleesbot; kippennek, kipkarkas, konijnvoorbeen, eendennek, parelhoen, haasbout.
( in die volgorde - en alles netjes opgegeten  :) rustig opbouwen en kijken hoe 't gaat)
Door Nynke
#1335814
he lijkt mij ook dat kippennekje sgeen probleem zouden moeten vormen voor een pup van 8-9 weken. Als het een schrokker is, kun je de kippennek misschien beter geven nadat de kvv naar binnen is gegaan, zoat de ergste trek weg is. Je kunt de kippennek ook even vasthouden, met een washandje  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door