Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door quiqui
#1285106
Hoe vaak mag je je hond een rauw ei geven ?
En misschien een stomme vraag hoor, maar hoe doen jullie dat ? Gewoon kapot tikken en in het bakje doen, klutsen, of met schil en al ?

Tot nu toe heb ik Fido nog maar 1x rauw ei gegeven, ik had toen wat geklutst ei over (ik was aan het bakken) en dat vond hij heerlijk.
Door bloemetje
#1285568
Ik geef ze niet zo vaak. Gemiddeld eens per week of zelfs eens per 2 weken. Ik geef ze soms in de tuin allebei een heel ei wat ze zelf stuk mogen maken. Soms roer ik het ook wel door de kvv. Bij Guus doe ik daar geen schil bij want die is daar niet zo dol op. Als hij een heel ei krijgt eet hij er soms wel wat van op.
Door mrloes
#1322090
T wisselt 'n beetje: Boef krijgt soms 1 duiveneitje (met schil, alles rauw) en soms 1 kippenei, v onze scharrelkippen.
Van t kippenei geef ik alleen t ei, niet de schil maar zal t ook eens proberen met schil.
De groentemix maak ik aan met 'n duiveneitje, echt ideaal.
Gebruikersavatar
Door nova
#1322510
Beetje oud topic, maar ik geef een paar maal per week een ei door de groentemix.
Met schil en al, en dan de staafmixer er goed overheen. De mix is voor 1 dag en dan wel voor (momenteel) 2 honden, Noxy krijgt het tijdelijk niet
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door