Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1295791
Ik heb voor Chispa een opzetje gemaakt. De verschillende diersoorten heb ik er niet in gezet, maar ik heb erg veel soorten dus dat zit wel goed. Het menu sluit een beetje aan op dat van Tilly en ziet er dan zo uit:
maandag 150 Gram vleesbot, 50 Groente, 50 orgaan, 100 spiervlees
dinsdag 150 Gram vleesbot, 50 Groente, 50 orgaan, 100 spiervlees
woensdag 150 Gram vleesbot, 50 Groente, 50 orgaan, 50 spiervlees
donderdag 150 Gram vleesbot, 50 Groente, 100 orgaan
vrijdag 150 Gram vleesbot, 50 Groente, 50 orgaan, 50 spiervlees
zaterdag 150 Gram vleesbot, 50 Groente, 100 orgaan
zondag 150 Gram vleesbot, 50 Groente, 50 orgaan, 50 spiervlees
maandag 150 Gram vleesbot, 200 vis
Zou dit wat zijn?
Door Lizzy
#1295864
Ik kom op de volgende percentages: 52% vleesbot, 15% groenten, 19% orgaanvlees en 15% spiervlees. Dat lijkt me prima! Nu kijken hoe je honden het er op doen!
Gebruikersavatar
Door Sher
#1295870
Dank je Lizzie. Vanmorgen ben ik alvast begonnen. Chispa heeft zijn allereerste konijnenvoorbeen gegeten. Hij vond het bizar en heeft er een tijd naar gekeken en aan gelikt, maar uiteindelijk heeft hij het grootste stuk opgegeten. Het struisvogelvlees ging naar binnen alsof hij een stofzuiger was.  :biggrin2:
Het knaagwerk kan Chispa goed gebruiken. Zijn kiesjes zien er niet zo wit uit.  :yucky:
Gebruikersavatar
Door Sher
#1300732
Hij is nu volledig op barf.  :o
Chispa is echt een eitje om te laten barfen. Hij vindt eigenlijk alles wel lekker. Alleen orgaan is niet echt favoriet, maar ook dat gaat er in.  8)
Door Peter79
#1301462
[quote="Sher"]
Hij is nu volledig op barf.  :o
Chispa is echt een eitje om te laten barfen. Hij vindt eigenlijk alles wel lekker. Alleen orgaan is niet echt favoriet, maar ook dat gaat er in.  8)
[/quote]

Dat wilde mijn hond helemaal niet eten, en nu vist ze het als eerste overal tussenuit.
Dat komt dus wel goed.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door