Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Linda & Kay
#1287860
Weet iemand wat dit paarse spul is wat aan de pens vast zat? Ik kan het niet thuis brengen en heb het, volgens mij, ook nooit eerder gezien. Ik heb het er maar gewoon bij gedaan, maar ben toch benieuwd wat het precies. Iemand een idee?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pike
#1288171
't ziet er mooi uit maar ik zou het niet weten  :-[
Ik heb het niet eeder gezien dus misschien is het idd milt want die heb ik nog nooit gezien.
Wat het ook is ik zie geen reden waarom je het niet zou kunnen geven  ;)
Door Fido
#1288186
Geen milt!

Zat het in de pens of daarbuiten? Er zit eigenlijk niets aan de pens vast behalve het diafragma en zo ziet het er niet naar uit. Je zou bijna denken dat het een woekering is als het dus iets is wat direct aan de pens vast zat. Ouwe omkapselde abces? kan ook nog.
Ik zou het lekker weggooien  ;)
#1288337
Owjeej...horrorverhalen!!  :o
Ik had het beter weg kunnen gooien, maar daar is het nu te laat voor... Heb hem ook op het voernatuurlijk forum gezet, kijken of daar iemand het met zekerheid kan zeggen...
#1288418
202Spots schreef: Ik dacht dat 't aan de buitenkant van de pens zat Tien...
Ik begin nu te twijfelen, maar dacht ook dat het aan de buitenkant zat. Ik had trouwens meerdere penzen, er bij een aantal zat dit erbij. Daarom dacht ik dat het er bij hoorde.. Ik heb het bij het IC vandaan, anders bel ik ze morgen even.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door