Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Skipper
#1278439
Heeft er iemand ervaring met Renske Vers voer?
100% compleet 100% natuurlijk  product.
Het is gestoomd in de verpakking.
Ik heb het gekregen om te proberen.
Het hoeft niet in de koeling en vriezer.
Misschien handig op vakantie.
Laatst gewijzigd door Skipper op vr 12 jun 2009, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gytha
#1278456
Ik heb een keer op een show 2 bakjes meegenomen. Het ziet eruit als blikvoer. Ik vond het 3 keer niks!!! Ik heb het weggegooid, want ik durfde het niet eens aan mijn hond te geven. Ik vraag mij zelfs af hoe ze het durven te verkopen onder de naam Vers Vlees.
Door *Evie*
#1278475
Ik heb het gekocht in Arnhem op de show, we moeste blijven tot de erering
en had niks meegenomen. Het is idd gewoon blikvoer in een bakkie.
Vond het absoluut geen mooi vlees. Saba lust alles dus ging er met smaak in.
Maar het valt zeker niet onde rauw vlees!
Gebruikersavatar
Door koekje
#1281139
renske-spul heeft niets met versvoeren (rauw dus) te maken en in mijn optiek hoort een dergelijke productbeoordeling niet thuis op een forum waar rauw gevoederd wordt.
doordat het verhit (gestoomd, is ook verhitten) is, is het dus niet meer rauw. het is dus gewoon veredeld blikvoer.
een blik whiskas is ook 100% natuurlijke ingredienten (granen zijn immers ook natuurlijke producten, net als veren en hoeven die als dierlijke bijproducten worden gebruikt) wss en zeker ook 100% compleet. dat maakt het geen 'goed voer' of geschikt voor mijn katten.

ik wil geen renske in mijn katten, want ik zit een dag later in de stink. als er hier visite-honden komen (bv mn peethond) krijgen die hier ook alleen rauw. ik wil niet in de blik-ruften-damp zitten en helemaal niet de blikdrollen opruimen.
Door Bullmastiff gek
#1281476
Ik sluit me bij de bovenstaande reaktie aan, Renske heeft niets met rauw voeren te maken.
Naar mijn mening is het veredeld blik voer, maar dan veel te duur.
Ik zou mijn honden dit never-nooit geven.
Door Suzanne
#1281484
Hoi,
Hoewel ik jullie mening deel, voer ik het soms wel ;-)

Het heeft idd niets met vers te maken, maar ik heb er graag wat van in huis voor "noodgevalletjes" en ik heb het in het begin aan Guinnie gegeven. Ook voor op vakantie vind ik het een rustig idee dat ik wat bij me heb; voor de eerste twee dagen soms.

Tegenstrijdig? Vast wel, maar ik vind het soms ook belangrijk om aan 'gemak' te denken....  voor mij dan.. klopt... ;-)

Suzanne
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door