Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1253399
Hallo Barfers,
Ik wil mijn goldens helemaal overzetten op barf dus het vlees uit Abcoude vervalt dan.
Nou de vraag wil alle dagen bot/vlees gaan geven 2 x per week orgaan en 5 x spier en groente.
Is het nou beter om s'morgen vlees te geven en s'avonds bot of maakt dat niets uit.
Groeten Marjan.
Laatst gewijzigd door deja op za 09 mei 2009, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door deja
#1253437
Ja ik weet het maar ik ben zo'n tut ik denk dan als ik naar mijn werk ga die beesten hebben nog niet gegeten, maar als ik ze 1 x ga voeren dan kan ik dus ook de ene dag 700 gram bot en de andere dag bv. spier en wat orgaan en groente geven.
Door Lizzy
#1253625
deja schreef: Ja ik weet het maar ik ben zo'n tut ik denk dan als ik naar mijn werk ga die beesten hebben nog niet gegeten, maar als ik ze 1 x ga voeren dan kan ik dus ook de ene dag 700 gram bot en de andere dag bv. spier en wat orgaan en groente geven.
Ja, dat kan ook. Je moet dan alleen kijken hoe de ontlasting is. Hier doen ze het niet goed op zo'n afwisseling. Daarom geef ik iedere dag vleesbot met of spier of orgaanvlees en groentenmix. De ontlasting is hier superstabiel. Altijd mooie kleine keutels die super gemakkelijk op te ruimen zijn omdat het een stevige (maar niet te stevige) structuur heeft. Maar nogmaals, je moet dat zelf even bij jouw honden aankijken. Twee keer per dag blijven voeren kan natuurlijk ook!
Door deja
#1254358
Dankjewel Lizzy ik ga gewoon uit proberen en over het algemeen hebben ze goede drolletjes, gisteren voor het eerst rauwe makreel Beau 2 1/2 en Deja botmix met een halve wil het eerst uit proberen met het oudje.
Maar helemaal geen problemen ze at het probleemloos op en Beau ook.
Ik heb nog nooit witte drolletjes gehad.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door