Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Natuurlijker-Wijs
#1250549
Mijn jongste vizsla Merész van 4 maanden is nog bezig met het wisselen van z'n tandjes, wat me op viel is dat zijn oogleden iets roder zijn en wat meer siepoogjes(zo noemen wij dat hier  :biggrin2: ). Nu weet ik van de andere honden dat zij hier ook wel last van hadden tijdens het wisselen. Alleen is het siep sinds vorige week wat meer geworden en ook geler, daarbij heeft Merész ook een klein roggeltje erbij(geen hoestje), niet veel maar af en toe hoor je het. Verder is er niks aan hem te merken, hij is zo levendig als iets . Ik vraag me alleen af of dit bij het wisselen hoort of dat hij toch misschien een koudje heeft opgelopen en wat ik hem daar tegen kan geven.

Groetjes Monique
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1250737
een roggeltje kan duiden op kennelhoest, dat heb je in verschillende vormen, je kan hem een hoestdrankje geven met eventueel een slijmoplosser...
de oogjes zou ik schoonmaken met afgekoeld gekookt water..
Gebruikersavatar
Door Natuurlijker-Wijs
#1251686
Bedankt  :)
Het wordt al minder gelukkig maar ga vanmiddag toch even langs de apotheek. Wat gebruik jij meestal in zo'n geval? Ik zat te denken aan Tussikind siroop van VSM.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1251715
is goed hoor, ik heb ook die kruidendrank van kruitvat, of bislovon of..
je kan ook even met de zoekfunctie het opzoeken
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door