Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
#1249667
Hoi hoi,
ik kreeg van iemand een vraag en ik heb gezegd dat hij gewoon de makreel zo kon geven maar heb ik dat wel goed ?
Dit was de vraag: als je bijvoorbeeld een makreeltje wil geven doe je dit dan met de beuling er nog in of maak je hem wel eerst schoon??

Hij heeft het ding in de vriezer gegooid, maar moet dit nou ook 3 weken of is een paar dagen genoeg of is het helemaal niet nodig bij makreel?

Ik wil vrijdag voor het eerst verse vis gaan halen voor mijn pups. Tot nu toe hebben ze alleen zalmfilet op.
Mijn vorige jongens lustten geen vis, dus daarom even mijn vragen  :-[
Door Too
#1249779
Ook al weet ik niet wat 'de beuling' is, je kunt m gewoon in z'n geheel geven alles er op en aan

En invriezen, ik heb de indruk dat veel mensen ze eerst in de vries kiepen voor ze voeren, zelf geef ik t wel gelijk [en wat over is gaat in de vriezer]
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1249999
Op zich kun je 'm zo geven, maar dan moet die echt goed vers zijn. Het binnenwerk van makreel loopt heel snel weg en met of zonder binnenwerk was hier het verschil tussen wel/niet kotsen op makreel.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door