Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Kaathe
#1241540
Hallo,

Ik ben nu al enkele weken bezig met Energique en m'n hond doet 't niet goed.

Ze vertikt het om te eten en heeft om half 5 's namiddags nog steeds haar 'ontbijt' niet op.

Hebben dan Duck geprobeerd en vindt ze ook maar helemaal niks.

Kan het dat een hond die bijna altijd brokken heeft gehad in combinatie met blikvlees, problemen heeft met vers vlees??

Alvast bedankt!

Kaathe & Bo
Door bloemetje
#1241574
Ja hoor dat kan.

Mijn honden lusten ook geen Energique meer. Ik zou eens carnibest proberen of bibi of smuldier. Maak het ook lekker warm voordat je het geeft. Ik zet meestal de bakje in een laagje heet water voor een tijdje. Dan word het lekker warm en smeuiig en eten ze het graag!

Wat je ook kan doen is heel voorzichtig overwennen. Dus je geeft energique met een 2 scheppies blikvoer erin. Dat verminder je heel langzaam. 1 en 3kwart, 1 en een halve enzovoorts.
Uiteindelijk kun je het scheppie dat weglaten en eten ze puur energique!
Door evenstar
#1241587
Hier trekken ze neus ook op voor energique en duck.
Ik vind het niet raar dat ze allbei niet lust het komt namelijk uit de zelfde fabriek.
Door bloemetje
#1241594
[quote="evenstar"]
Hier trekken ze neus ook op voor energique en duck.
Ik vind het niet raar dat ze allbei niet lust het komt namelijk uit de zelfde fabriek.
[/quote]

Volgens mij ben je nu in de war met Energique&Prins  8)

(of nie?)
Door rheawithpixels
#1241689
Onze hond vond eerst Duck nog wel enigszins eetbaar, maar Energique heeft ze nog nooit een hap van willen eten. Duck eet ze eigenlijk ook al een hele tijd niet meer.  ;D :D
Vindt het er zelf ook veel minder smakelijk uitzien dan bijvoorbeeld Carnibest.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1241736
[quote="bloemetje"]
Volgens mij ben je nu in de war met Energique&Prins  8)

(of nie?)
[/quote]

Klopt.
Door sem-agility
#1241785
Ik merk dat met onze 10 maanden oude pup ook, hij staat er eerst een tijdje boven te kijken en het liefst laat hij het staan,
maar dan eet Sem het op en dat wil Nick niet, dus dan eet hij het wel, maar gaat niet van harte.
Carnibest is bij onze pup niet goed gevallen, hij kreeg er obstipatie van.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door