Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Boez
#1230578
Ik heb laatst, voor de 'gein' een hertekop meebestelt. Maar nu weet ik niet zo goed wat ik er mee aanmoet... ::)
Voeren jullie dit wel eens, of dient het meer als leuke afwisseling tussendoor? Het lijkt mij vooral bot te zijn, zal ik mijn woever hier gewoon eens vrolijk op laten knagen, kijken hoe ver hij komt?
Door Antonia
#1230662
Als ik het goed heb begrepen heb je een border collie van ongeveer 6 maanden?
In dat geval vind ik hertenkoppen (nog) niet geschikt om te geven. Ik zou hem nog een poosje terug leggen in de vriezer.
Door Boez
#1230742
Klopt, da's mijn barfmonster! :)
De hertekop ligt nog steeds in de vriezer, te wachten op het juiste moment om kennis te maken met Cas ;)
Door pallas
#1230793
Als het eenmaal zover is, dan door de helft zagen en lekker eten en knagen maar. (tis wel een hele flinke maaltijd voor een border hoor!)
Door Boez
#1230834
Ah, echt een maaltijd dus. Maar tellen jullie een (halve) hertekop dan als portie vleesbot? Het lijkt me vooral zoveel bot en zo weinig vlees. Er zit natuurlijk ook nog wat orgaan bij, maar dan nog.
Door pallas
#1230842
Als ze hem helemaal opeten reken ik het wel als een redelijk complete maaltijd. Vlees van de buitenkant en hersen als orgaan, de rest is bot.
En het is wel een traktatie, ze krijgen het ongeveer ééns per maand, en dan aleen als er kleine koppen te krijgen zijn.
Door Boez
#1230910
OK, thanx!
Ik ben benieuwd wat mijn menneke ervan gaat vinden... Maar alles op zijn tijd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door