Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#122434
Ligt eraan wat er gevangen kan worden denk ik, van 1 muis per dag zal een kat niet kunnen leven maar 15 eet hij er ook niet denk ik .
En als hij een jong konijn vangt dan is hij helemaal voor enkele dagen klaar.
Door Rosita
#122511
Ik heb wel eens een programma gezien op NGC waarin een wilde kat zijn prooi ging begraven of mee de boom in nam. In beide gevallen kunnen andere roofdieren er niet bij en hebben ze vaak voor meerdere dagen eten. Onze huiskatten zullen misschien ook zoiets doen ???.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#122553
meesmerel1 schreef: Zou hij die ineens opeten, of in kleinere porties?
Nee die eet hij in kleinere porties, toevallig zat hier pas de visite te vertellen die onderhand op een koninklijk terrein woont dat hun kat zomers in de paleis tuinen op konijnen jacht gaat, dan na een succesvolle jacht het konijn mee naar huis sleept (het konijn sleept dan tussen de poten van de wijdbeens lopende kat) dan eet hij er thuis een gedeelte van, verstopt het restant en hij komt dagen niet meer eten van het blikvoer.
Laatst gewijzigd door sylvia op di 06 jul 2004, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Marieke
#122857
Onze kat ving weleens konijnen in zijn jongere jaren. Die nam hij dan mee naar zolder, om er vervolgens steeds van te peuzelen. Begon trouwens altijd met de kop....?
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door