Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door annetenmick
#1223654
Mick onze Cane Corso van 14 maanden wil sinds van de week geen groenten meer eten. Mss een paar likjes maar veel komt er niet meer in.
Ik mix het al met organen (hij vind die wel lekker en pikt ze eruit) en kefir. Kefir hielp in het begin wel maar nu niet meer.

Heeft iemand nog tips ? Ik vind het wel belangrijk dat hij groenten binnen krijgt.
Door *Natasja*
#1223711
annetenmick schreef: stom zeg, nog helemaal niet aan gedacht. Er zijn dus wel meer honden die het niet "blank" opeten ?
Nee hoor, als ik ze hier alleen groentemix geef, rennen ze hard van hun voerbak weg  ;)
Door Lizzy
#1223769
annetenmick schreef: stom zeg, nog helemaal niet aan gedacht. Er zijn dus wel meer honden die het niet "blank" opeten ?
Ik ken geen honden die het "blank" opeten :)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1223812
Lizzy schreef: Ik ken geen honden die het "blank" opeten :)
ik heb hier een hond, die zoekt de groente uit de bak en laat het vlees liggen  :-X
Maar ja, ze eet ook met smaak zo een krop sla op, of bleekselderij of radijsjes.  ;D
Door Fynn
#1223819
Hier zouden ze wel hun groentemix zo eten hoor geen probleem.
Ijuba trok laatst de pan met bonen die over waren zo van het aanrecht en ging eraan beginnen.
Maar die van ons zijn echte hongerlijders vinden dat ze veel te weinig eten krijgen ;D

Groeten Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Gebruikersavatar
Door nova
#1224256
hier wordt grroente ook opgeleukt met wat kefir, of n eitje, of wat vis uit blik , strooikaas teetc.
Of gewoon met wat vleesnat mengen, en ff roeren  :)
Door pallas
#1224362
Lizzy schreef: Ik ken geen honden die het "blank" opeten :)
Hier wel hoor.
Nox komt atijd bedelen als ze het groentemesje maar even hoort!!
Beide halen eerst het karkas uit de bak en lebberen dan de groentemix het eerste op, dan het vlees en als toetje dan nog het karkas.
rare beesten...
Gebruikersavatar
Door pike
#1225070
Lizzy schreef: Ik ken geen honden die het "blank" opeten :)
Hier drie honden die de gepureerde groentemix "blank" ete  :D ze likken zelfs graag het lege diepvriesbakje uit.
Maar geef ze geen stukje wortel of boon of blaadje, dat lusten ze niet  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door