Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1218900
We zijn een week aan het barfen gaat allemaal heel goed, maar de jongste hond net 1 jaar golden retriever reu is zo"n schrokop.
Is het normaal , hij had een portie van 360 gr. het heeft nog geen 2 tellen geduurd en het was weg.
Het was een homp van Herby dus ik heb het aan grove stukken gesneden.
Door Lizzy
#1218912
Eh.... ja. Ik heb hier 1 hond die rustig eet en echt geniet. Ik heb er 1 die 1 kilo voer in 2 tellen wegwerkt. En ik heb er 1 die zit daar tussen in. Hoe meer nummertje 2 zich gehaast voelt, de sneller ze eet. Ze eet dus alleen in de gang, met de deur dicht. En dan doet er 2,5 tel over ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1218992
Als ik naar mijn honden kijk dan kwalificeer ik het eetgedrag van jouw hond ook maar als "normaal". Ik sta altijd verbaasder bij honden die elk stukje vlees apart willen reanimeren ;D
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1219101
Hier eten ze alleen langzaam wanneer hetgene in de bak hun niet aanstaat, de rest is hap slik weg.
Door Nyncke
#1219127
Cadiz schrokt zo als er een andere hond ( of katten ) in de buurt is/ in dezelfde ruimte als hij.

Hij eet nu alleen op de gang, nu doet hij er echt veel langer over. Met andere vierpotigen is het hap ( zonder slik) weg, nu doet hij er een minuut of misschien zelfs 2 minuten over, hij eet echt rustig.
Gebruikersavatar
Door nova
#1219184
Hier is een hele schapenpens binnen 2 tellen verdwenen. :o :o
ik verbaas me steeds dat mn honden niet blauw aanlopen ::) ::)
Door deja
#1219472
Ga vanavond voor het eerst zalmkop geven, zal mij benieuwen of dat ook zo snel gaat.
Door sandrra
#1219477
Hier is ook alles binnen een vloek en een zucht weg. Tenzij t niet aanstaat dan gaan ze lopen meuten.
Door annielaumen
#1219510
nova schreef: Hier is een hele schapenpens binnen 2 tellen verdwenen. :o :o
ik verbaas me steeds dat mn honden niet blauw aanlopen ::) ::)
Hier gaat het ook super snel
heel kippetje was in nog geen 5minuten weg
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door