Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door claudiaB
#1217067
Kom ik vanmorgen beneden, hangt er een vreselijke poep lucht in huis. :-X
Dus inspecteer ik op de knietjes de hele vloer, is er niets te zien. ??
Terwijl de geur toch echt anders vemoede.
Komt Daisy te voorschijn met poep op haar neus ??? heeft ze dus in haar mandje gepoept en waarschijnlijk de poep uit haar mand willen duwen. :-\
Ik snap hier dus niets van. word ze dement? heeft ze in haar slaap gepoept? Normaal gesproken gebruiken ze de mat bij zeer hoge nood.
Wat mij wel opviel dat ze erg donkere (zwarte) poep heeft, al een paar dagen. wijst dit op de aanwezigheid van bloed?

Behalve haar rare dikke buik(cushing) " mankeert" ze niets.
Ze is vrolijk,eet goed. Kortom ik weet het niet.
Ik denk dat ik het ff aankijk en bij twijfel een DA raadpleeg.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1217076
Bij Jory rolde er in haar laatste levensjaren ook wel eens zo een keutel uit.  :-[
Terwijl ze lag te slapen of gewoon als ze liep. Daar voelde ze kennelijk niets van.
Ik heb er verder geen aandacht aan besteed.
Gelukkig at ze vers, dus mooie keurige keuteltjes die makkelijk op te ruimen waren.
Door *Natasja*
#1217138
Beau van mij poept de laatste tijd ook regelmatig in zijn bed 's nachts. Ik vermoed dat hij het niet in de gaten heeft, want normaal gesproken is hij enorm vies van poep. En als hij in het verleden al weleens in huis poepte 's nachts, deed hij het in de keuken of in de bijkeuken.

Hoe oud is Daisy?
Door claudiaB
#1217183
[quote author=*Natasja* link=topic=54262.msg1217138#msg1217138 date=123807564

Hoe oud is Daisy?
[/quote]

12,5 jaar
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door