Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door helenavantroje
#1209869
Is zuivel een belangrijk onderdeel van het dieet? Mijn rottweiler Bowy is nl. allergisch ervoor, dus wil dat weglaten. Hij krijgt voor de rest sinds een week alle ingredienten van het dieet, hij glimt nu al mooi! Het is echt een feestje voor ze, ik vind het wat minder, vooral die meur uit de ijskast, vanavond staan vissenkoppen op het menu, zucht.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1209875
[quote="helenavantroje"]
Is zuivel een belangrijk onderdeel van het dieet? Mijn rottweiler Bowy is nl. allergisch ervoor, dus wil dat weglaten. Hij krijgt voor de rest sinds een week alle ingredienten van het dieet, hij glimt nu al mooi! Het is echt een feestje voor ze, ik vind het wat minder, vooral die meur uit de ijskast, vanavond staan vissenkoppen op het menu, zucht.
[/quote]

Nee. Zuivel is helemaal geen noodzaak en hoort goed beschouwd niet in een hondenmenu thuis.  Je kunt dat dus gerust weglaten.
Gebruikersavatar
Door nova
#1210117
[quote="helenavantroje"]
vooral die meur uit de ijskast, vanavond staan vissenkoppen op het menu, zucht.
[/quote]

Ik heb het eten van de honden niet in mn ijskast staan.
Ik ontdooi in de garage op de vriezers , en daar blijft het staan totdat ze gaan eten.
zomers leg ik  een schaal over de bakken heen, tegen  de vliegen
Wil je t werkelijk in je eigen de koelkast zetten , dan in een afgesloten kom.
weg meur  :)
Door Mevroi Kruim
#1210190
Lang leve meneer Tupperware  :D of anders Blokker of de huishoudwinkel. Die verkopen prima koelkastdozen met luchtdichte deksels in allerlei formaten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door