Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1207617
Balou heeft op dit moment weer behoorlijk last van z'n piem. Hij heeft ook al weer een hele rode rand om zijn balletjes zitten omdat hij overal aan likt en bijt. De hormonen vieren op dit moment weer hoogtij.
Nu lees ik elke keer over Silicea, helpt dit ook voor hormonale problemen?

Helaas heeft Balou nogal eens een reactie op homeopatische middelen, alleen het spul van Solgar verdraagt hij bijzonder goed.
Solgar heeft ook Silicea, zou dat hetzelfde zijn als de korreltjes/granules van VSM.
Door Suri&Bohdi
#1207752
tt-tjes schreef: Balou heeft op dit moment weer behoorlijk last van z'n piem. Hij heeft ook al weer een hele rode rand om zijn balletjes zitten omdat hij overal aan likt en bijt. De hormonen vieren op dit moment weer hoogtij.
Nu lees ik elke keer over Silicea, helpt dit ook voor hormonale problemen?

Helaas heeft Balou nogal eens een reactie op homeopatische middelen, alleen het spul van Solgar verdraagt hij bijzonder goed.
Solgar heeft ook Silicea, zou dat hetzelfde zijn als de korreltjes/granules van VSM.
ik heb silicea tabletjes van dr, vogel en moet zeggen werkt perfect..
geen rood randje en geen druppels meer...
Door tt-tjes
#1207771
Het euvel in dit soort tabletjes is de lactose die er in zit, hier gaat Balou zich van krabben.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1207790
Als het goed is kun je Silicea ook in druppelvorm krijgen. Dan zit er geen lactose in, wel alcohol.
En Solgar heeft alleen orthomoleculaire middelen, geen homeopathische.
Door tt-tjes
#1207929
Hitam schreef: Als het goed is kun je Silicea ook in druppelvorm krijgen. Dan zit er geen lactose in, wel alcohol.
En Solgar heeft alleen orthomoleculaire middelen, geen homeopathische.
Oh, weet je ook waar dan? Die alcohol is het probleem niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door