Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#1206661
Ok, ik heb de spiersupport binnen voor Terry. Binnen welke termijn is het reeel dat ik een verandering zie? Ze krijgt nu 12g per dag.
Door Antonia
#1206702
Ik geef Brian ook Spier Support. Ik weet even niet meer hoelang het duurde voor ik verschil zag, maar andersom weet ik het wel. Als ik stop met geven zie ik dat echt al met een paar dagen.

Gebruik je nu voor Terry ook nog Corta-RX? Ik begreep dat je daarover heel erg te spreken was. Ik overweeg dat voor Brian ook, dus ik volg jouw ervaringen met belangstelling. Daarom ben ik benieuwd of je beide producten gaat combineren, of dat je gaat switchen. En vooral ook naar jouw overwegingen daarbij.
Laatst gewijzigd door Antonia op za 14 mar 2009, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cindy de Wolf
#1206732
Antonia schreef: Ik geef Brian ook Spier Support. Ik weet even niet meer hoelang het duurde voor ik verschil zag, maar andersom weet ik het wel. Als ik stop met geven zie ik dat echt al met een paar dagen.

Gebruik je nu voor Terry ook nog Corta-RX? Ik begreep dat je daarover heel erg te spreken was. Ik overweeg dat voor Brian ook, dus ik volg jouw ervaringen met belangstelling. Daarom ben ik benieuwd of je beide producten gaat combineren, of dat je gaat switchen. En vooral ook naar jouw overwegingen daarbij.
Ok, dan hoop ik met een paar dagen wat te zien. Ze heeft nu 2 keer gekregen.

Ik geef idd ook nog Corta-RX erbij voor de gewrichten en solgar visolie 1 capsule per dag en 1.5 tablet Rimadyl 100mg. Ik overweeg ook nog inflamex te kopen zitten de natuurlijke ontstekingsremmers Yucca en duivelsklauw in. Terry loopt echt op haar laatste beentjes en nu trek ik alle registers open die eventueel nog open te trekken zijn om het laatste deeltje van haar leven zo comfortabel mogelijk te maken, wat eventuele producten doen op andere delen van het lichaam intersseren me nu niet zo meer, want zonder deze producten was het einde er een tijd geleden al geweest dat is iets wat zeker is. Volgende week zaterdag krijgt ze ook anabolen steroiden injectie voor het eerst omdat haar spieren het langzaamaan laten afweten. Vaak ligt ze bambi te spelen als ze vanuit slaapt ontwaakt en wil opstaan als ze eenmaal wakker is heeft ze wel de kracht.

Overigens heb ik voor Jesse TRM-stride en Baloe krijgt Joint max tripple strenght. De Corta heeft zich bij mij bewezen als sterkste middel en dit wil ik dus nog achter de hand hebben als Jesse haar schouder met tijd "vervelend"gaat doen en als Baloe stijf wordt, tenslotte zijn bij hem beide heup en ellebooggewrichten open geweest dus is een kwestie van tijd :(
Door geer
#1206995
Nou, ik denk dat je het wel iets langer moet geven dan een paar dagen om verschil te zien. Spieren bouw je niet met een paar dagen weer op, ik kan me wel voorstellen dat ze met een paar dagen weer in elkaar kukelen als je 't niet geeft. Ik zou uitgaan van een paar weken, dan moet je echt wel verschil zien; en dan is 't mooi meegenomen als je al sneller merkt dat hij beter gaat!
Door Cindy de Wolf
#1207030
geer schreef: Nou, ik denk dat je het wel iets langer moet geven dan een paar dagen om verschil te zien. Spieren bouw je niet met een paar dagen weer op, ik kan me wel voorstellen dat ze met een paar dagen weer in elkaar kukelen als je 't niet geeft. Ik zou uitgaan van een paar weken, dan moet je echt wel verschil zien; en dan is 't mooi meegenomen als je al sneller merkt dat hij beter gaat!
Ja tuurlijk maar bij de Corta zie je echt al verschil met een paar dagen. Ik heb een pot van 600g dus voor zo'n 50 dagen, ik neem aan dat ik dan toch wel gezien moet hebben of het wat doet. is het overigens wijs om de eerste 10 dagen ofzo een dubbele doses te geven?
Gebruikersavatar
Door kira
#1207084
wij gaven twee schepjes (zo'n maatschep die erin zit, is trouwens een behoorlijk grote) per dag, te zamen met de training was er bij ons duidelijk na 14 dagen verschil, de kniespier was een touwtje en na 14 dagen werd het weer een stevige spier.
Door geer
#1207163
Cindy de Wolf schreef: Ja tuurlijk maar bij de Corta zie je echt al verschil met een paar dagen. Ik heb een pot van 600g dus voor zo'n 50 dagen, ik neem aan dat ik dan toch wel gezien moet hebben of het wat doet. is het overigens wijs om de eerste 10 dagen ofzo een dubbele doses te geven?
Ja natuuuurlijk moet je binnen 50 dagen iets zien! Ik bedoel alleen maar dat het wel langer kan duren dan 'een paar dagen'; en met een paar dagen bedoel ik letterlijk een paar dagen. 'T zal niet de eerste keer zijn dat ik hoor dat iets 'niets doet', terwijl mensen gewoon eigenlijk ala een aspirine direct resultaat willen zien. Als je vandaag een visoliecapsule geeft, zie je niet morgen dat de jeuk weg is. Zeg maar. Ik zou geen dubbele dosering geven, gewoon wat op de pot staat en dan kijken hoe het gaat  ;)
Door Cindy de Wolf
#1207278
geer schreef: Ja natuuuurlijk moet je binnen 50 dagen iets zien! Ik bedoel alleen maar dat het wel langer kan duren dan 'een paar dagen'; en met een paar dagen bedoel ik letterlijk een paar dagen. 'T zal niet de eerste keer zijn dat ik hoor dat iets 'niets doet', terwijl mensen gewoon eigenlijk ala een aspirine direct resultaat willen zien. Als je vandaag een visoliecapsule geeft, zie je niet morgen dat de jeuk weg is. Zeg maar. Ik zou geen dubbele dosering geven, gewoon wat op de pot staat en dan kijken hoe het gaat  ;)
Okidokie, dan houden we minstens 3 weken aan voordat ik kan zeggen ja/nee. Ik heb de paard/pony pot dus dat zou al een dubbele doses zijn als ik aanhoudt wat op de pot staat ;) Ze krijgt nu een halve maatschep wat neerkomt op ongeveer 10 a 12 gram. Terry weegt om en nabij de 32kg.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door