Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jette
#1194880
Na het vaststellen van een auto-imuum ziekte bij Jette zit ik te denken of het verstandig is om ze te laten steriliseren.Ze heeft een heel lange loopsheid en is bijna altijd schijnzwanger daarna, dus valt ze van het een in het ander.Wat is wijsheid  vooral omdat ik toch huiverig ben voor incontinentie .En wat is dan de beste tijd daarvoor ,ze moet over 3-4 weken weer loops worden.Ik zou graag jullie mening daarover weten.Ik lees dagelijks dit forum en heb meestal niks te vragen maar nu loop ik te dubben.O,ja Jette eet al weer 3 jaar na volle tevredenheid KVV.
Door jette
#1195589
Jet heeft Phemfigus{hoop dat ik het goed schrijf]de verschijnselen zijn blaarvorming en ontsteking van de huid op de rand van de slijmvliezen.Ze had ze nu om de neus en rond de mond maar het kan ook rond vulva en anus.Ze heeft veel pijn en jeuk gehad maar is nu dankzij prednison klachten vrij maar ik weet nog niet hoe het verder zal gaan  en of de klachten wegblijven .Als het rond de vulva komt is het een extra pijnlijke geschiedenis denk ik zo.Het is  moeilijk om in de schatten want ik heb nog weinig reactie van mensen die bekent zijn met deze ziekte. Drea
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1196008
Hm, het lijkt mij niet handig om zo´n hond te steriliseren. Kan wel een verergering van de klachten geven maar als het niet anders kan om de een of andere reden dan moet het gewoon.
Op zich zijn de klachten nu wel redelijk in de hand gehouden, dus dan zou het moeten kunnen.
Door jette
#1196308
Bedankt voor het advies.Ik zie dus wel hoe het gaat en als het niet nodig is om andere reden laat ik het zo. want op verergering van de klachten zit ik zeker  niet te wachten.Ik hoop dat het met de prednison nu goed blijft gaan want het was toch wel een heftige ervaring. drea
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door