Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1192261
daarnet kreeg kiek haar eten..
maar ze heeft stiekum ook van de kattenbarf gegeten die in de bijkeuken stond te ontdooien..
ze had haar normale portie van 400 gram.. en daarnaast heeft ze nog ik schat.. zon 300 of 400 gram gemalen eendenrug gepikt..
ze heeft nu pijn in haar buik..

ik heb besloten om niet naar de d.a. te gaan voor een kotsprik..
ik ga ervanuit dat dit vanzelf wel wegzakt als ze zich rustig houdt..
wat vinden jullie??
evengoed een kotsprik is nu te laat..
maar ze voelt zich duidelijk niet erg lekker.. ze ligt wel rustig.. maar ligt ook te trillen in dr mandje..  :-[
Door Robian
#1192262
Ik zou haar rustig uit laten buiken en morgen ook rustig aan doen.
Hier hebben de heren ook wel eens 2,5 keer hun dag maaltijd gegeten.

Ik zou morgen trouwens wel even rustig aan doen. (ik las dat je behendigheid had)
Door Robian
#1192283
Ik denk dat je het gewoon even aan moet kijken hoe ze is.
Als je het niet vertrouwd niet doen, ze kan de rest van haar leven nog behendigheid doen. Wat maakt dan die ene keer uit  ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1192290
hier heeft zimba eens zijn bak en die van weirdo op!!!!
heb hem heel rustig gehouden, 2 dagen lang..
hij had me een opgezette buik, was gewoon eng...
hou haar maar rustig.....geen gekke dingen doen en bij enige twijfel morgen niet gaan sporten!
er komen nog zat zondagen
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1192291
Sluit me bij Robian aan (die trouwens een prachtig onderschrift heeft), goed opletten en naar je eigen gevoel te werk gaan. Joep heeft een keer 1000 gram vlees gegeten, da's meer dan 3x zijn normale portie. Behalve dat hij eruit zag als een te vol gepropte worst heb ik niets aan hem gemerkt.... Is gewoon verteerd en de volgende dag had hij gewoon weer honger. :-\ ::)
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1192348
t stelt me wel wat meer gerust..
toen paap nog brokken at.. stal hij soms op een onbewaakt ogenblik uit de voorraad ton van de logeerhonden..
bijv. als mijn pa de deur van de schuur open liet staan..
dat was echt gevaarlijk.. die brokken zetten uit als ze nat worden..
dus hij stond al op knappen.. en dan nog die extra expansie van die brokken..
ik ging altijd als een jee naar de d.a. om een injectie te halen die ik dan thuis toediende..
hij kotste dan soms een hele bodem van een container uit.. doodziek was hij dan..
en ik bang voor een gescheurde maag of een draaiing..

kiek ligt er rustig bij.. ze voelt zich duidelijk niet lekker.. zit tot haar nok toe vol..
maar ze rilt niet meer..
ik kijk het morgen aan idd.. misschien maar een keer overslaan..
ik ben ook doodmoe..

bedankt voor de tips..  :-*
Door Robian
#1192358
Pauline schreef: (die trouwens een prachtig onderschrift heeft)
Thanx  :-*
spreeuwtje schreef: kiek ligt er rustig bij.. ze voelt zich duidelijk niet lekker.. zit tot haar nok toe vol..
maar ze rilt niet meer..
ik kijk het morgen aan idd.. misschien maar een keer overslaan..
ik ben ook doodmoe..
Ik heb zelf ook wel eens teveel gegeten. En poeh, ik voelde me daarna echt niet lekker, ik zat zo enorm vol...
Ik denk dat het met kiek hetzelfde is  8)
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1192366
grinnik..
ja.. ze had een strakke buik.. echt pijnlijk..
tis maar goed dat ze moe is van de wandeling.. anders had ze heen en weer gedribbeld denk ik..
ik vind het gewoon altijd erg eng.. zon berg voer..
ze liep gewoon bol!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door