Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Wicka
#1189974
Hoi,

Ik heb voor Wicka orgaanpakketjes gemaakt van ongeveer 200 gr. Dit bestaat uit kippenlever, kippenmaagjes en kippenhartjes. Voer ik dan voldoende orgaan als ik 2x per week een pakketje voer? Of zijn kippenorganen te eenzijdig?
Ze krijgt verder ook nog pens en straks lamstestikels.
Door Happy Tail
#1190732
is toch op zich geen probleem? dan maak je de volgende keer ook zulke pakketjes maar dan met andere diersoorten erin. bekeken over enkele weken is er dan genoeg variatie lijkt me
Gebruikersavatar
Door pike
#1191640
Wicka schreef: Hoi,

Ik heb voor Wicka orgaanpakketjes gemaakt van ongeveer 200 gr. Dit bestaat uit kippenlever, kippenmaagjes en kippenhartjes. Voer ik dan voldoende orgaan als ik 2x per week een pakketje voer? Of zijn kippenorganen te eenzijdig?
Ze krijgt verder ook nog pens en straks lamstestikels.

Als je altijd alleen maar kippe-orgaan voert dan vind ik dat te eenzijdig.
Of 2 pakketjes van 200 gram per week voldoendezijn is niet te zeggen als je niet aangeeft waar de rest van het voer uit bestaat; als dat en de pens samen 15-20% van het voer bedraagt dan is het wel oké.
Een beetje nier zou je ook nog kunnen geven. Testikels hebben dacht ik niet veel voedingswaarde.  ;)

             
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door