Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1168836
Ze was de hele dag al wat verdrietig, maar ik moest met mijn zoontje naar het ziekenhuis dus ik had niet zo veel aandacht voor haar. Eigenlijk dacht ik dat ze daarom zo zielig deed.  Vanavond lag ze bij me en piepte opeens. Ik zag toen opeens dat ze onder haar staart likte. Blijkt daar toch bloed te zitten.  :o
Direct de dierenarts gebeld en die denkt aan een ontstoken anaalklier. Pfff pak van mijn hart. Inmiddels even wat afbeeldingen bekeken en dat moet het ook wel zijn. De stakker.  :-\
Natuurlijk heb ik niets in huis, ik weet ook helemaal niets van medische dingen.  :-[  Kan ik nog iets voor het stakker doen, behalve morgen naar de da?
Door Do
#1168844
geen idee, ik zou iets erop smeren die de boel verzacht of onsmet
veel sterkte
Gebruikersavatar
Door Sher
#1168879
Ik heb nog rimadyl liggen. Dat had ze een tijd geleden gekregen, omdat ze zich zo aanstelde toen ze loops werd. Zou dat wat zijn? Toen heb ik het niet gegeven. Een extra knuffeltje en wandelingetje leek me toen genoeg.
Door De Geijsjes
#1168892
Rimadyl is een ontstekingsremmer en pijnstiller ineen. Als ze erg pijn heeft ... kun je
haar iets geven ...
Gebruikersavatar
Door Sher
#1169162
Gisteravond heb ik haar de rimadyl gegeven. Vandaag naar de da geweest. Ze heeft inderdaad een ontstoken anaalklier. De da heeft haar antibiotica ingespoten en een kuurtje mee gegeven. Voor de zekerheid ook nog wat rimadyl mee.
Ze ziet er erg zielig uit, maar ze heeft gelukkig geen koorts en het zag er verder wel positief uit.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1169679
Het staartje ging vanavond alweer omhoog en ze stond dansend klaar om mijn zoontje naar bed te brengen. Ze gaat weer vooruit.
Ik voel me toch schuldig, dat ik niet eerder iets gemerkt had. Niets geroken, niet zien likken, nooit met haar billen over de grond zien schuiven.  :-\
Door Fynn
#1169896
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor.
Ijuba onze teef heeft het ook eens gehad en het enige wat zij deed was heel vaak haar achterkant soppen.
En ze stonk meer dan normaal.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door