Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door stephany
#1160101
Ik heb de laatste paar weken onze hond s'ochtend kvv ( smuldier pens of smuldier vleescompleet) gegeven en s'avonds zijn gewone BARF menu. Dit omdat ik merkte dat hij aan het afvallen was en ik hem dus meer moest geven. Met kvv krijgt hij 500 gram meer binnen en ziet er kwa gewicht dan ook weer prachtig uit!!!
Alleen omdat mijn vriesruimte beperkt WAS ( ga morgen een 2e vriezer van 400 liter op halen!!! ;D) had ik even geen andere keus dan het aan te vullen met kvv wat ik hier gewoon in de buurt kan kopen.

Maar ik kan niet wachten als volgende week de bestelling binnen is om weer volledig op BARF over te kunnen! want ik merk nu dat hij vaak wat dunnere ontlasting heeft. Waarscheinlijk toch omdat het 'evenwicht' van het BARF menu niet meer is zoals hij hoort. Hij krijgt namelijk 400 gram pens/vlees of vlees meer. Het is wel een complete voeding zodat ik zeker weet dat ik hem niet te kort doe kwa voedingsstoffen.
Dus nog heel even geduld, en dan voor ons alleen nog maar BARF!!!
Door Cathelijn
#1160124
Tja, als ik soms net te laat ben met bestellen  :-[ en de honden moeten even een paar dagen uit de supermarkt eten (Smuldier en kuikenbouten oid) dan ben ik toch weer blij als ik volledig kan barfen. Voelt toch beter.

Veel plezier met de nieuwe vriezer  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door