Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Wicka
#1147373
Wicka is nu een paar dagen aan de dunne, wel 1x per dag en verder heeft ze volgens mij geen last. Is het wat om wat meer bot te voeren vandaag? Zoals een maatijd kippennekken?

Ik las ook wat over probiotica, ik heb een potje Advanced 40+ Acidophilus van Solgar staan hoeveel mag ze hiervan?
#1147424
Ik zou gewoon haar normale eten geven, waarschijnlijk heeft ze een virusje te pakken, dat zal vanzelf wel overgaan. En probiotica kan je geven ja. Ik geef het niet, dus ik heb geen idee hoeveel ze daarvan mag...
Door Wicka
#1147533
Rovanna schreef: Mijn honden krijgen juist diarree van te veel bot. Sommigen van te weinig. Het is dus even uitproberen lijkt me.
Oke, dat kan ook nog.... Wicka krijgt meestal wat hard ontlasting van bot, dus vandaar de vraag.
Door Lizzy
#1147685
Wicka schreef: Wicka is nu een paar dagen aan de dunne, wel 1x per dag en verder heeft ze volgens mij geen last. Is het wat om wat meer bot te voeren vandaag? Zoals een maatijd kippennekken?

Ik las ook wat over probiotica, ik heb een potje Advanced 40+ Acidophilus van Solgar staan hoeveel mag ze hiervan?

De meeste honden krijgen harde ontlasting van meer bot. Maar, er is nu mogelijk iets anders aan de hand en om haar dan meer bot te geven... Mij lijkt het geen goed idee. Tenzij je een heel laag percentage vleesbot voert. Zo niet: Ik zou haar gewoon haar normale voeding geven.

Je kunt de helft van de mensen-dosering Acidophilus geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door