Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door stephany
#1140529
Een tijdje geleden heb ik een topic geopent over hoe ik Chendo het beste kon laten aankomen, en behalve dat ik hem nu wat extra's geef in de vorm van volle yoghurt, fruit, en over het algemeen zo'n 100-200gram extra boven op zijn menu, heb ik nu toch een aangepast menu gemaakt.
Maar van de +/- 8kg voer die hij per week krijgt wil ik dus naar de +/- 10,5 kg gaan.
Dit is bijna 1% meer dan wat hij normaal krijgt. ( van 3% naar 3,9%)

en dus ook bijna 500 gram extra per dag! dus ben eigenlijk benieuwd of dit niet teveel is. maar denk wel dat hij het kan hebben, als ik hem nou te snel zie aan komen ( wat is te snel??) dan kan ik het altijd weer afbouwen.


alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door stephany op za 10 jan 2009, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1140593
Ben je van de een op de andere dag 500 gram meer gaan geven of over meerdere dagen verspreid? Ja, hij zal het best nodig hebben... Mijn honden eten op het moment ook echt asociaal veel, met die kou. At Linga eerst 600 a 700 gram per dag, zit ze nu op ruim een kilo per dag. Ook Pinkel en Brutus eten echt abnormaal veel op het moment.
Door stephany
#1141655
Hij was al wel gewent aan een paar 100 gram extra, dus het is niet een hele grote verandering, alleen omdat hij het nu permanent meer krijgt vroer ik me af of hij niet te snel zou aan komen dan, of dat +/- 1% wel normaal is om meer te geven als ze wat mogen aan komen. Maar nu weet ik helemaal dat het wel kan als het zo koud blijft buiten. Dankjewel.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door