Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Gino
#1119126
Ja daar kom ik weer met mijn pommeriaan.

Dit manneke is bijna 3 jaar oud en 2 kg zwaar eet goed en barft ook s`avonds.

hij heeft ook Cb.

welke maat vlees bestel ik voor hem en HOEVEEL mag hij eten.

Een gedroogde pensstaaf kan hij niet echt opeten,Gino lebbert het voor hem en dan peuzeld hij wat.

Wie loost mij door deze vragen??

dank je wel
Door flin
#1119139
'k weet echt niet wat 'n pommeriaan is,
maar 'k neem aan dattie niet onderdoet voor 'n kattengebit?

katzels hier knagen oa ;hele kwartel kip konijn duif parelhoen
en natuurlijk kleine prooien zoals muis en hamster...

  percentage eten naar gewicht,  bij een kleine hond , dacht ik; iets van 4% van z'n ideale lichaamsgewicht...
maar is natuurlijk afhankelijk van al dan niet aktief zijn, en verbranding?
#1119150
tja, vraag is wat kan hij wel, ik zou zeggen, kippennekken, halve karkasje her en der, halve kwarteltje of kwartel karkasje (wat ik niet zou weten is waar je zo'n karkas kan vinden) , dingen als jonge lamsribben, maar dat zal hij niet helemaal op kunnen, dus dan moet je hem bijvoorbeeld een grote stuk geven en dan een half uur laten knagen en het dan weer afpakken :-\  veel meer kan ik mij niet echt voorstellen zo om mee te beginnen, het hangt een beetje van jou hond af, wat zij aan kan. Ik heb ooit een pomeranian gehad die niet echt veel onder hoefde te doen voor onze ierse setter, die knaagde en kauwde verwoed overal op los, ja ze kreeg niet alles even goed weg, maar ze deed wel haar best..... dus het is proberen en proberen en kijken wat ze wel kan, ik zou zeker proberen met gevogelte ;) mischien eendags kuikens :-\
#1119155
flin schreef: 'k weet echt niet wat 'n pommeriaan is,
maar 'k neem aan dattie niet onderdoet voor 'n kattengebit?

katzels hier knagen oa ;hele kwartel kip konijn duif parelhoen
en natuurlijk kleine prooien zoals muis en hamster...

  percentage eten naar gewicht,  bij een kleine hond , dacht ik; iets van 4% van z'n ideale lichaamsgewicht...
maar is natuurlijk afhankelijk van al dan niet aktief zijn, en verbranding?
Afbeelding
#1119311
Zit hier ook niet iemand met een dwergkees??
Misschien dat je eens in de bar kunt posten?
Wat je misschien ook eens kunt doen........Henk en Ietje Postma (fanatieke behendigheid wedstrijdlopers en hebben een eigen hondenschool) eens mailen, want geloof niet dat ze hier op BP komen. Hun hebben namelijk vlinderhondjes die op volledig barf staan. En die zullen niet veel onder doen aan het gewicht van jou pommetje.
Maar er zitten hier natuurlijk ook vlindertjes (Riek?)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door