Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Deesje
#1116073
ik kreeg bij mijn laatste bestelling van herby een aantal stukken vlees in vacuumverpakking, heb geen idee wat het is (heb het nog niet opengemaakt)... heeft iemand dit ook gehad??? voor degenen die wel es biefstukken bij lidl hebben gekocht, in zo'n verpakking zat het.. het is donker vlees met een licht vlekje erin (in de meesten, op 1 plaats), het is ong 5x10cm groot.. er was niets in mijn bestelling wat er ook maar zo uit kon zien.. heb herby een mailtje gestuurd maar dacht laat k t hier ook es vragen...

morgen ga ik er eentje ontdooien..
Door ellyenrob
#1116098
Zijn het misschien blokjes hert.
Wij hebben een poos terug hert besteld en we kregen ook blokjes in vacuumverpakt per 2 kg.
Er stonden zelfs recepten op het verpakking.
Door Deesje
#1116130
ik had in ieder geval niets van hart of hert besteld.. het zijn pakjes van hooguit een ons zou ik zeggen..  zal het morgen eens op de foto zetten.. tis echt spannend..
Door Huskymeisje
#1116523
klinkt idd als hert maar als jij zegt dat er hooguit een ons in zit zal het toch wat anders wezen. Waarom bel je hem niet even om het te vragen? Heb ik ook wel eens gedaan.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1116526
zijn het geen orgaantjes van konijn oid?
dacht eerst ook aan hart maar dat zit niet in zakjes van 1 ons, maar aan de andere kant-- orgaan volgens mij ook niet...
spannend!! ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#1116756
Ik dacht eerst dat je misschien lamsvlees bedoelde, dat heb ik vacuumverpakt gekregen. Maar dat is wel even meer dan een ons. Eén ons, klinkt als tournedootje  :D van het een of ander, ik zou hem even bellen dan weet je het  ;)
Door ulla
#1116828
Vermoedelijk zijn het hertenbiefstukjes, die heb ik ook weleens zo verpakt gekregen.
Ik ben benieuwd, wat het uiteindelijk is. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door