Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1073737
Hoi,,

Hoop dat iemand me hier een beetje gerust kan stellen, vanavond  gaan we onze nieuwe Duitse Herderpup ophalen!
Hij is bijna 9 weken!
Zal je altijd zien, Mack is nu bijna drie jaar, en heeft nog nooit wat gehad, mbt diaree, braken ofzo!
Is ie vandaag aan de diaree :( :(
Je snapt natuurlijk wel, dat ik me zorgen maak, straks krijgt de pup het ook.
Nu moet ik wel zeggen, dat onze andere hond er geen last van heeft!!
Ik heb Mack maar gewoon zijn eten gegeven, met wat druppels Puur diarree van Puur Natuur erdoorheen gedaan.
Normaal zou ik dit niet zo gauw doen,, want het zal vanzelf wel weer over gaan,, maar maak me een beetje druk ivm de komst van de pup straks!!
Door dinnee
#1073741
Je hond kan altijd wel een keer diaree krijgen. Misschien heeft hij stiekem iets van de vloer gesnoept? Of in een vieze sloot gezwommen?

Ik zou me niet te druk maken om de pup. De meeste hondjes zijn op die leeftijd al behoorlijk taai wat dat soort dingen aan gaat. Ik weet dat bij onze fokster thuis alle honden diaree hadden, behalve de pups! Die waren toen 4 weken en hadden nergens last van. Bij de andere honden was het binnen een paar dagen weer over. :)
Door Lizzy
#1073874
Bullmastiff gek schreef: Hoi,,

Hoop dat iemand me hier een beetje gerust kan stellen, vanavond  gaan we onze nieuwe Duitse Herderpup ophalen!
Hij is bijna 9 weken!
Zal je altijd zien, Mack is nu bijna drie jaar, en heeft nog nooit wat gehad, mbt diaree, braken ofzo!
Is ie vandaag aan de diaree :( :(
Je snapt natuurlijk wel, dat ik me zorgen maak, straks krijgt de pup het ook.
Nu moet ik wel zeggen, dat onze andere hond er geen last van heeft!!
Ik heb Mack maar gewoon zijn eten gegeven, met wat druppels Puur diarree van Puur Natuur erdoorheen gedaan.
Normaal zou ik dit niet zo gauw doen,, want het zal vanzelf wel weer over gaan,, maar maak me een beetje druk ivm de komst van de pup straks!!
Voor de pup geldt : "welcome to the real world". Ja, nu is Mack aan de diarree. Maar wat nou als jouw buurhond aan de diarree was geweest die net bij jullie op het uitveldplaatsje giga aan de slinger was gegaan.....? Dan had je het niet eens geweten..... Het is niet anders. Dit zijn gewoon zaken waarmee pupsel in aanraking gaat komen....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door