Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door claudiaB
#1061950
Chico word mager. ondanks dat hij 3 ons per dag eet. Hij was 7.5-8 kg nu zou ik het niet weten.
Ik wil hem wat vettere diersoorten geven. Ik weet dat geit vet is. Maar wat zijn nog meer vette diersoorten??

ps hij kan niet tegen vis
Door Laura2004
#1061968
Maar goed, een antwoord op je vraag, vettere vleessoorten zijn lamsvlees, geit idd, eend en gans ook.
Door claudiaB
#1062728
Chico is 3,5 jaar en barft nu een jaar. Ik geef grove stukken spiervlees/orgaan en hij krijgt z'n botten ook in hele stukken.
Hij heeft heel lang konijn gehad ivm jeukklachten en nu geef ik div. diersoorten zoals konijn,geit,springbok,antilope,hert,kwartel,duif,rund,stuisvogel,paard.
Hij kan niet tegen vis,lam,kip,haas,rijst,granen,ei
De rest moet ik nog uitzoeken.

Het viel me afgelopen zaterdag op dat hij wel erg schraal afstak tussen de andere jack russels. Moet ik er wel bij zeggen dat hij enorm gespierd is! zeker in vergelijk met de andere jack russels  :)
Toch zie ik graag meer vlees op z'n ribben je voelt ze en zie ze door z'n vel heen.
vandaar mijn vraag hier op barfplaats.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1062731
claudiaB schreef: Chico is 3,5 jaar en barft nu een jaar. Ik geef grove stukken spiervlees/orgaan en hij krijgt z'n botten ook in hele stukken.
Hij heeft heel lang konijn gehad ivm jeukklachten en nu geef ik div. diersoorten zoals konijn,geit,springbok,antilope,hert,kwartel,duif,rund,stuisvogel,paard.
Hij kan niet tegen vis,lam,kip,haas,rijst,granen,ei
De rest moet ik nog uitzoeken.

Het viel me afgelopen zaterdag op dat hij wel erg schraal afstak tussen de andere jack russels. Moet ik er wel bij zeggen dat hij enorm gespierd is! zeker in vergelijk met de andere jack russels  :)
Toch zie ik graag meer vlees op z'n ribben je voelt ze en zie ze door z'n vel heen.
vandaar mijn vraag hier op barfplaats.
In dit geval zou ik gewoon de hele hoeveelheid wat opschroeven en niet enkel vetter gaan voeren.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1062795
toch vindt ik chico er puik uitzien!
De meeste jacky's die ik zie zijn ronduit vet.
Chico heeft me een kont, die is zo gespierd!!!!
Hij ziet er strak uit!!!!
Maar goed, zo lang ken ik hem nog niet natuurlijk.
Door claudiaB
#1063093
vanaalst schreef: toch vindt ik chico er puik uitzien!
De meeste jacky's die ik zie zijn ronduit vet.
Chico heeft me een kont, die is zo gespierd!!!!
Hij ziet er strak uit!!!!
Maar goed, zo lang ken ik hem nog niet natuurlijk.
lief van je :-* toch heeft hij geen vlees op z'n ribben. dus iets dikker mag tie wel worden.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1063113
claudiaB schreef: lief van je :-* toch heeft hij geen vlees op z'n ribben. dus iets dikker mag tie wel worden.
Okè, maar het mag niet tenkoste gaan van zijn "swingende" billen... ;D
Door Mevroi Kruim
#1063136
Nou, ik vind ook de meeste JR's die ik tegenkom te vet. Je verkijkt je er gauw op vind ik, als je gewend bent aan die rollade-modellen en je komt een keer een goed bespierde niks te vette JR tegen dan oogt dat ongewoon en dan denken mensen al gauw dattie te dun is. Vind ik dus niet. Beter een tikkie schraal met stevige spieren dan vetrollen rondom.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door