Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Wicka
#1037064
Een bevriende boer voorziet ons rond deze periode weer af en toe van wat eenden. De borst eten we zelf op, wat kan er naar de hond?? (hond eet voornamelijk kvv)
En ik neem aan dat de veren er wel van af moeten?
Door flin
#1037693
Wicka schreef: Een bevriende boer voorziet ons rond deze periode weer af en toe van wat eenden. De borst eten we zelf op, wat kan er naar de hond?? (hond eet voornamelijk kvv)
En ik neem aan dat de veren er wel van af moeten?
... zijn de darmen er direct uitgehaald?

dan zou 'k ze toch nog een dag of 10 invriezen ivb met wormen oid?




 
Door Wicka
#1038684
flin schreef: ... zijn de darmen er direct uitgehaald?

dan zou 'k ze toch nog een dag of 10 invriezen ivb met wormen oid?




   
Nee de darmen zijn er niet direct uitgehaald. Dus invriezen en dan alles geven.
Wicka is geen BARF hondje hoor (ze krijgt Carnibest), ik wil wel graag wat meer BARF dingentjes geven dus daarom vond ik die eenden wel een goed idee. Maar ik begrijp dus dat dat gewoon kan.
Ik ben erg benieuwd!
Door flin
#1038866
Wicka schreef: Nee de darmen zijn er niet direct uitgehaald. Dus invriezen en dan alles geven.
Wicka is geen BARF hondje hoor (ze krijgt Carnibest), ik wil wel graag wat meer BARF dingentjes geven dus daarom vond ik die eenden wel een goed idee. Maar ik begrijp dus dat dat gewoon kan.Ik ben erg benieuwd!
...maar de darmen zijn er nu wel uit toch?

't vlees wordt snel slecht, als de darmen er nog inzitten, zeker bij zoiets 'groots' als eend, wat je niet in 1 keer opeet, of laat opeten...

dus òf zo snel mogelijk de darmen verwijderen en dan invriezen,
  òf na 't ontdooien zo snel mogelijk die darmen eruit....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door