Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door sam123
#1035097
hoi allemaal,
men schijnt aan een plukje te kunnen
meten bij een hond wat die mankeert?
iemand daar ervaring mee of dat ook werkt?
groetjes sylvia
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1035466
sam123 schreef: hoi allemaal,
men schijnt aan een plukje te kunnen
meten bij een hond wat die mankeert?
iemand daar ervaring mee of dat ook werkt?
groetjes sylvia
Geef even "bioresonantie" in bij de zoekfuntie en dan krijg je een aantal topics met ervaringen.
Door robbiemarie
#1035508
Ik heb het bij mijn paard laten doen (jeuk aan de staart) en daaruit kam inderdaad een allergie, gelukkig is het nu weer wel dmv een reiningingskuur.
Gewoon proberen, baat het niet dan schaad het niet!

In groesbeek zit een vrouw die het doet, kijk maar eens op
http://www.natuurlijkinbalans.nl
Ik vind haar echt fijn en goed.
Door claudiaB
#1035509
Ik heb in nov.2007 een plukje haar van Chico opgestuurd naar NIB voor onderzoek.
Chico heeft al heel lang jeukklachten.
De uitslag van NIB was een allergie voor graan en gevogelte.
Direct z'n dieet aangepakt, maar het jeuken bleef. Toen een eliminatiedieet gedaan. En daaruit bleek dat hij zeer gevoelig is voor vis en ook voor rijst! Terwijl het advies van NIB was om 'm rijstwafels te geven als beloning. En voor vis zou hij niet allergisch zijn!
Dus je begrijpt dat ik niet meer zoveel vertrouwen heb in dit soort onderzoeken.
Door sam123
#1036939
fijn dat jullie reageren
ziggy maakt namelijk teveel maagzuur aan.
en dan eet hij niet verschillende dingen al geprobeerd.
hij heeft tabletten finidiar van de da.
groetjes sylvia
Door *Natasja*
#1037534
claudiaB schreef: Ik heb in nov.2007 een plukje haar van Chico opgestuurd naar NIB voor onderzoek.
Chico heeft al heel lang jeukklachten.
De uitslag van NIB was een allergie voor graan en gevogelte.
Direct z'n dieet aangepakt, maar het jeuken bleef. Toen een eliminatiedieet gedaan. En daaruit bleek dat hij zeer gevoelig is voor vis en ook voor rijst! Terwijl het advies van NIB was om 'm rijstwafels te geven als beloning. En voor vis zou hij niet allergisch zijn!
Dus je begrijpt dat ik niet meer zoveel vertrouwen heb in dit soort onderzoeken.
Dit bewijst voor mij dat die lui de ballen verstand ervan hebben: rijst is nl. ook een graansoort ::)
Door Greece
#1037735
sam123 schreef:
ziggy maakt namelijk teveel maagzuur aan.
en dan eet hij niet verschillende dingen al geprobeerd.
hij heeft tabletten finidiar van de da.
groetjes sylvia
Veroorzaakt teveel maagzuur diarree? Want finidiar is toch een diarree stopper?
Door Borke
#1039726
Bij dieren heb ik er gen ervaring mee, maar zelf hebik wel degelijk baat bi jbioresonantie, dus als je een goede therapeut kunt vinden dan kan het waardevol zijn.
En tja... knoeiers heb je natuurlijk overal...
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door