Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ivonne
#10342
oke dan en die heeft elke hond als pup, bij zich maar alleen als de hond een zwake weerstand heeft komt dat tot uiting?

oke en hoe komt dat dan tot uiting? rode plekken, jeuk stinken dat soort dingen?

ik doe  :-[  :-[  :-[
Dit zijn geen domme vragen hoor mocht je dat zelf soms denken. Ik ben onderhand bijna "expert" in demodex maar ben dat proefondervindelijk geworden helaas.

Voordat Bas hier last van kreeg had ik er nog nooit van gehoord en NIETS over gelezen tijdens mijn voorbereidingen voor het aanschaffen van een hond.

Het uit zich op verschillende manieren; hele vieze lucht, vettige schilferachtige plekken, kaalheid, abcesvorming. En dit kan over het hele lijf voorkomen. De boekjes geven bepaalde "vaste" plekken aan (o.a. kaal omrande ogen) maar bij Bas is gebleken dat het gewoon overal kan opduiken.

Dit was even een hele summiere uitleg op je vraag  ;D
Door Jolly
#10344
http://www.google.nl


Tik in demodex => 195 hits. Have fun vanavond!
nou nee niet vanavond, we gaan vroeg naar bed, nee we gaan echt slapen niet wat anders doen, voordat jullie dat allemaal gaan denken.  ;D  :P
Maar dus wel een andere keer, want het schijnt dus toch nogal vaak voor te komen.
Door sylvia
#10345

nou nee niet vanavond, we gaan vroeg naar bed, nee we gaan echt slapen niet wat anders doen, voordat jullie dat allemaal gaan denken.  ;D  :P
Maar dus wel een andere keer, want het schijnt dus toch nogal vaak voor te komen.
nu snap ik weer niet WAT je dan de volgende keer gaat doen....en wil ik dat weten eigenlijk want wat als het gene je een andere keer wilt gaan doe ,datgene is wat ik eigenlijk niet wil weten en jij ......ehhhh laat maar  ;D
Door Jolly
#10346
laat ik het zo zeggen, als jij denkt wat wij gaan doen, daadwerkelijk hetgeen is wat wij dus niet willen gaan doen vandaag, dan zullen we hetzelfde denken.  ;D  ;D

gut he. lama
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door