Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door belgje
#1033463
heb gisteren in de dierenwinkel een blikje gekregen
is niet hetzelfde als pidigree ofzo, is rauwe voeding beweren ze
zeer handig voor als je op reis gaat.
heet Real Nature
kent iemand dit? is iets nieuws
Gebruikersavatar
Door Dian
#1033466
Ik ken het niet, maar als het in een blikje zit, moet het wel verhit zijn. hoe wil je het anders goed houden?
Door belgje
#1033470
ja da's ook waar
heb het juist opengedaan
ziet er inderdaad anders uit dan gewoon blik.
beetje aan Caro gegeven en  2sec was het op, hihi
Door ~Joke~
#1033532
Is dat niet het eigen merk van Renske? Een kopie van Nature Diet, in folie gegaarde voeding, heeft niets met rauwe voeding te maken.
Door Suzanne
#1033582
Ik 'ken' Nature Diet (ze lusten het hier graag en bij Merlijn is dat nog altijd belangrijk) en ik heb Tristan recent ook wat "Renske" gegeven. Ging erin als koek.

Het is niet rauw, echt niet, maar ik vind het de moeite waard voor bijv. een vakantie omdat het niet gekoeld hoeft te worden. Het lijkt mij (maar ik heb er geen studie van gemaakt) minder dan kvv, maar beter dan brok; een soort niet bestaande 'tussenweg' ;-)

Voor Tristan vind ik het ook belangrijk dat hij veel verschillende dingen eet, en hoewel hij nog geen brokmaaltijd gehad heeft ;-) krijgt hij incienteel wel zoiets hier. Bij Merlijn ben ik al blij als hij het lekker vind en graag eet. Ik heb'm het liefst op helemaal kvv met barf-aanvullingen, maar dat eet hij niet altijd en niet altijd met smaak. Dan wil ik best voor de afwisseling Nature Diet erin mikken ;-)

Real Nature ken ik niet, maar ben bereid aan te nemen dat het vergelijkbaar is met Nature Diet. Lijkt me prima voor een keer, maar als je kvv of barf voert lijkt het me een achteruitgang. Voer je brokken, lijkt mij het een vooruitgang.  (Maar, dat is mijn mening als leek!)

Suzanne
Door Lizzy
#1033584
Blikvoeding is per definitie nooit rauw en dit heeft dus niks met de kvv/rauwe voeding te maken waar wij het hier over hebben. Honden horen rauw te eten, geen gekookte voeding. Ik zet hier een slot op.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door