Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1031077
Ik lees telkens de topics hier, en verbaas me over het hele ontgiftings gebeuren.
Ik begrijp waarom dit gebeurd, maar begrijp eigenlijk niet waarom dat bij Boomer volkomen uitblijft...
Ze ziet er geweldig uit, haar vacht is zachter dan ooit, haar ontlasting toppie...
Begrijp me niet verkeerd, ben hier super blij mee, maar ze heeft nog niet eens één keer extra haar poot opgetild om te gaan krabben of zo..
Voordat ze barfte kreeg ze brokken, en hondenmenu. Ook at ze wel eens met 'de pot' mee. Ze kreeg eigenlijk alles wat voor vers-voerders een verschrikking is.
Ze is gelijk toen Jake kwam overgestapt op KVV, en nu zit ze vrolijk mee te barfen. Dat is nu 3 maanden geleden..
Ik denk dat het nu niet meer zal komen, toch? Of wel?
#1031099
Van de toen 6 honden hier heeft er precies 1tje een klein puistje gekregen, de rest had nono ergens last van.

Persoonlijk ben ik van mening dat te veel negativiteit na het omschakelen van voer wordt toegeschreven aan ontgiften waardoor het lijkt alsof het er bijna bij hoort en dat je het moet gaan zien als een openbaring.
Of dat mensen het raar gaan vinden dat hun hond nergens last van heeft.
#1031211
Nou laat die openbaring maar zitten, als ik de verhalen zo lees. Ik ben allang blij dat ze het zo goed doet. Het feit dat ze glimt, alsof ze dagelijks in de was wordt gezet, en haar algehele voorkomen, is voor mij openbaring genoeg.  ;)
Misschien komt het door de verhalen dat ik eigenlijk een beetje bepaalde dingen verwachtte of zo.
Ik gooi het maar op ongemerkt kwijtraken. Mooi zo.. 8)
#1031273
Nova heeft hier ook nergens last van gehad.
Bindi en Noxy wel, maar deze honden hadden ook al problemen voordat  aan de bartf  zijn gegaan.
Welk deel van de probs ik moet toeschrijven aan het ontgiften ?:confused1: :confused1:,.... geen idee.
Maakt mij eig. ook  niets uit, 't is toch niet anders.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door