Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door AD PAULISSEN
#1016789
Vraag: wie kan mij vertellen wat de kwaliteit van energique nr.4 is.
Door mirjam_dc
#1016821
Hallo Ad, welkom! Ik begrijp je vraag niet helemaal; kwaliteit in vergelijking met wat? Is er een reden waarom je specifiek energique nr 4 wilt voeren (huid- of darmproblemen o.i.d.?) Als je kijkt onder Kant en Klaar Vers Vlees zie je twee topics van de hand van Lizzy met info over de verschillende merken en wat er in NL te koop is. Mocht je er dan niet uitkomen moet je misschien je vraag wat specifieker maken en hij zou ook beter passen onder die rubriek ;)

En, het is ook altijd leuk als je je even voorstelt in de daarvoor bedoelde rubriek, dan kun je ook aangeven wat voor een hond je hebt en zo  :)
Door Wendy (boxer gek)
#1017824
Energique 4 is speciaal voor maag/darm problemen.
Ik ben er zelf goed over te spreken. Maar dit wil niet zeggen dat het voor jullie hond ook zo is.

Onze vorrige boxer had veel maag/darm problemen. Altijd maar spugen en nog eens spugen. Nooit is er een duidelijke reden voor gevonden. Wel had ze diverse soorten ontstekingen in d'r maag.
Een legio aan medicijnen en speciaal (duur, 60 euro voor 7.5kg) voer. Dit hielp allemaal niets.

Na een tip van iemand anders ben ik meer te weten gekomen over barf en kvv. Na veel speuren op oa barfplaats ben ik veel meer te weten gekomen en over gestapt (in een keer) op Energique 4.
Het spugen was al snel verdwenen, en binnen een paar weken kon ik alle medicijnen afbouwen.

Ik had weer een hond die niet spuugde, eindelijk weer wilde eten. En ze werdt weer veel speelser en blijer :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door