Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Bishy
#2186778
Mijn Bish heeft degeneratieve myelopathie.  :'(

Hij heeft vorige week zijn 2e anabolen injectie gekregen. We merken echt dat hij daardoor steviger op zijn achterpoten staat dan voorheen.
Echter lijkt hij sinds een week een kort lontje te hebben. In de afgelopen week is hij 3x agressief naar me uitgevallen (ben niet bang voor hem, hoor, leg hem zo op zo'n rug ondanks mijn 1.63 cm maar leuk is het niet  :( ) en ook naar mijn moeder, broertje en neefje.

Toch denk ik dat het beter is om te stoppen met de anabolen.
Sinds 1,5 week ben ik begonnen met Phytonics Muscle Support in de hoop dat dat de anabolen kan vervangen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met Muscle Support of anabolen? Ik ben benieuwd naar de ervaringen.

Naast de muscle support krijgt hij Doils Joint, Phytonics Spine comp, Phytonics Joint, rustgevende bloesems op maat (van homeopatisch da), Chinese kruiden en accupunctuur.
Gebruikersavatar
Door choopy
#2186788
Geen ervaring met de middelen die jij noemt.
Wel met spier support van Puur Natuur.
Djilly krijgt dit nu zo'n 2 jaar. Ik merkte aan haar dat ze spierverlies had in haar achterhand. Dit zal deels door de spondylose komen, deels doordat ze op leeftijd is en er niet tot nauwelijks meer getraind wordt met haar.
Ze heeft hierdoor wel weer wat meer spier gekregen en gehouden.
Voor haar leeftijd (nu 12 1/2) heeft ze echt een mooie spierpartij op haar achterhand.
Door Lizzy
#2187125
Bishy schreef: Mijn Bish heeft degeneratieve myelopathie. :'(

Hij heeft vorige week zijn 2e anabolen injectie gekregen. We merken echt dat hij daardoor steviger op zijn achterpoten staat dan voorheen.
Echter lijkt hij sinds een week een kort lontje te hebben. In de afgelopen week is hij 3x agressief naar me uitgevallen (ben niet bang voor hem, hoor, leg hem zo op zo'n rug ondanks mijn 1.63 cm maar leuk is het niet :( ) en ook naar mijn moeder, broertje en neefje.

Toch denk ik dat het beter is om te stoppen met de anabolen.
Sinds 1,5 week ben ik begonnen met Phytonics Muscle Support in de hoop dat dat de anabolen kan vervangen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met Muscle Support of anabolen? Ik ben benieuwd naar de ervaringen.

Naast de muscle support krijgt hij Doils Joint, Phytonics Spine comp, Phytonics Joint, rustgevende bloesems op maat (van homeopatisch da), Chinese kruiden en accupunctuur.
En leg je hem ook op z'n rug, want ik vind dat eerlijk gezegd niet zo'n verstandige actie.... :-\

Ik heb geen ervaring met Phytonics Muscle support en weet ook niet water precies in zit maar ik heb wel ervaring met Spier Support van de Groene Os. En dat werkte bij Brutus beter dan anabolen.
Door Bishy
#2187132
Ja ik heb hem gevraagd om 'plat' te gaan liggen, wat voor hem inhoudt liggen op zijn zij. Dat doet hij dan ook.
En de 2 keren dat ik hem afgelopen zondag weg moest trekken mijn neefje heb ik hem ook op zijn zij geholpen zodat hij tot rust kan komen.

Bedankt voor de reacties.
Laatst gewijzigd door Bishy op di 06 dec 2011, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door