Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1866681
Riek schreef: Astrid, ik las in het begin van dit topic dat je de DALband had klaar liggen.
Inmiddels wel omgedaan hoop ik?
De DAP band bedoel je Riek :biggrin2:

Ja hoor, die hebben we 10/12 omgedaan.
Deze keer wat later, zodat ik het met 1 i.p.v. 2 banden kan redden.

Overigens heb ik de homeopathie inmiddels ontvangen en zijn we daarmee gestart en het lijkt erg goed aan te slaan!
#1868709
Ik ben bij Luna naast paar middeltjes (Rust compositum v. Groene Os en Strezz van Phytonice) ook bezig met 'therapie'.
Gelukkig is ze dol op eten, ik ben een aantal weken geleden heel voorzichtig begonnen met kindervuurwerk, als ze klaar zit voor haar voerbak.
Eerst op afstand natuurlijk: vuurpijltje/sterretje/trektouwtje. Pijltje afsteken en direct daarna mag Luna gaan eten. Daarna tijdens eten een keer een knalletje. Eerst dat ze zag dat ik het doe, op gegeven moment om het hoekje staan. Rustig verder opbouwen, en steeds heel goed opletten op stress-signalen natuurlijk, en of ze niet heel erg gaat schrokken met het eten.
Inmiddels ben ik zover dat ze langs een vuurpijltje loopt om bij haar eten te komen en kijkt ze verder niet op of om als ik trektouwtjes trek (dat doe ik trouwens zelf met oordopjes in, is toch best een rotknal!).

Natuurlijk is dit niet te vergelijken met 'het echte werk', maar zo associeert ze hopelijk geur, geluid, lichtflitsen wel iets meer met iets positiefs, namelijk het belangrijkste in haar leven, namelijk ETEN!
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door